تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 7:32
کد خبر : 137635

چند بازیکن استقلال در لیست امیر قلعه نویی دارند؟

چند بازیکن استقلال در لیست امیر قلعه نویی دارند؟

آرمان شرق-گروه ورزش:به زودی لیست تیم ملی برای بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا اعلام می‌شود و به همین بهانه لیگ برتر بعد از بازی‌های هفته چهارم تعطیل خواهد شد.بر اساس خبر‌های رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال ۴ بازیکن تیم استقلال در لیست امیر قلعه نویی قرار دارند. ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، سعید مهری و روزبه چشمی ۴ بازیکنی هستند که برای اردوی شهریور ماه در لیست تیم ملی قرار خواهند گرفت.

چند بازیکن استقلال در لیست امیر قلعه نویی دارند؟

دعوت ۹بازیکن استقلالی به اردوی تیم ملی

بر اساس خبر‌های رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال ۴ بازیکن تیم استقلال در لیست امیر قلعه نویی قرار دارند. ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، سعید مهری و روزبه چشمی ۴ بازیکنی هستند که برای اردوی شهریور ماه در لیست تیم ملی قرار خواهند گرفت. البته حضور این ۴ بازیکن در بازی با بلغارستان و آنگولا قطعی نیست و در صورتی عازم شهر صوفیه خواهند شد که در اردوی تهران نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جالب کنند.

پیش‌تر گفته شد ۷ بازیکن هم از استقلال در لیست تیم ملی امید قرار دارند. از جمع بازیکنان بزرگسالی که قرار است در اردوی تیم امید حاضر شوند می‌توان به نام امیر ارسلان مطهری و سید حسین حسینی اشاره کرد. علیرضا رضایی که اردوی تیم را ترک کرده هم یکی از بازیکنان مد نظر رضا عنایتی برای اردوی هانگژو است. ضمن اینکه آریا برزگر دیگر بازیکن مد نظر رضا عنایتی برای حضور در اردوی تیم امید راهی تیم نساجی شده است و اکنون باید گفت ۵ بازیکن از استقلال به اردوی تیم امید دعوت خواهند شد. این ۵ بازیکن عبارتند از محمد رضا خالد آبادی، سامان تورانیان، حسین زواره ای، سید حسین حسینی و امیرارسلان مطهری.

منبع: خبر ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.