تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 16:35
کد خبر : 91139

مردم ناراضی‌اند و حق با مردم است

مردم ناراضی‌اند و حق با مردم است

آرمان شرق- ما در برخی از محصولات داخلی متأسفانه شاهد این هستیم که به کیفیت توجه نمی‌شود، این خیلی بد است؛ این همه‌ حمایت در طول این سال‌ها از صنعت خودرو در کشور شده خب کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند درست هم می‌گویند، حق با مردم است؛ یعنی به اعتراض مردم به جا است و این صنعت نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند.

رهبر انقلاب با بیان این‌که با وجود حمایت زیاد از صنعت خودرو، کیفیت خودروها خوب نیست، تصریح کردند: مردم ناراضی‌اند و حق با مردم است.

به گزارش تازه نیوز، رهبر انقلاب صبح امروز یک‌شنبه ۱۰ بهمن در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تاکید کردند: ما در برخی از محصولات داخلی متأسفانه شاهد این هستیم که به کیفیت توجه نمی‌شود، این خیلی بد است؛ این همه‌ حمایت در طول این سال‌ها از صنعت خودرو در کشور شده خب کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند درست هم می‌گویند، حق با مردم است؛ یعنی به اعتراض مردم به جا است و این صنعت نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند.

به نقل از فارس، آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: من با دخالت مسئولین دولت و دستگاه‌های دولتی در فعالیت‌های اقتصادی موافق نیستم، اما با هدایت، نظارت و کمکشان موافقم؛ این کار باید حتماً انجام بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.