تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 20:10
کد خبر : 133694

پرسپولیس امشب خبرساز‌ می‌شود

پرسپولیس امشب خبرساز‌ می‌شود

آرمان شرق=گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس بعد از جذب شهاب زاهدی، امشب نیز قصد دارد با دومین بازیکن پای میز مذاکره بنشیند.به خاطر شرایط بحرانی باشگاه پرسپولیس که اعتصاب بازیکنان، شروع نشدن تمرینات، وقفه در نقل و انتقالات و اعتراض شدید هواداران را به دنبال داشته است، با هماهنگی مسوولان ارشد ورزش کشور و مساعدت آنها از کانال صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ۱۵۰ میلیارد تومان پول برای انجام امور پرسپولیس به این باشگاه پرداخت شده است.

پرسپولیس امشب خبرساز‌ می‌شود

در شرایطی که تمرینات پرسپولیس از سر گرفته نشده است، ماجرای بیرانوند نیز تمام هواداران این تیم را با نگرانی بزرگی مواجه کرد.

در این بین آنها برخلاف فصل گذشته که تابستانی داغ از حیث نقل و انتقالات را پشت سر گذاشته بودند، اینبار اما تنها موفق به جذب شهاب زاهدی شده و بحث درباره جدایی علیرضا بیرانوند نیز با شدت زیادی دنبال می‌شود تا مدیریت باشگاه کاملا تحت فشار قرار داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس امشب قصد دارد یک اتفاق نقل و انتقالاتی دیگر‌ را رقم بزند و باید منتظر ماند و دید شرایط برای سرخ‌ها به چه شکل خواهد بود.

منبع: ورزش سه

واریز ۱۵۰ میلیارد تومانی برای باشگاه پرسپولیس!

به نظر سرخپوشان ۱۵۰ میلیارد تومان دریافت کرده اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فرهیختگان، اخیرا ۱۵۰ میلیارد تومان پول در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مسوولان باشگاه پرسپولیس، صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و وزارت ورزش و جوانان باید درباره سوال و ابهامات به وجود آمده در رابطه با آن شفاف‌سازی داشته باشند.

از صبح امروز خبری به دست خبرنگار فرهیختگان رسید که به خاطر شرایط بحرانی باشگاه پرسپولیس که اعتصاب بازیکنان، شروع نشدن تمرینات، وقفه در نقل و انتقالات و اعتراض شدید هواداران را به دنبال داشته است، با هماهنگی مسوولان ارشد ورزش کشور و مساعدت آنها از کانال صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ۱۵۰ میلیارد تومان پول برای انجام امور پرسپولیس به این باشگاه پرداخت شده است.

درباره مکانیزم این انتقال مالی سنگین و جزییات دقیق‌تر آن هنوز هیچ جزییاتی معلوم نیست اما جالب اینجاست که ریاست این صندوق با حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است. حالا درباره رابطه باید منتظر شفاف‌سازی مسوولان مربوطه باشیم. اگر این خبر صحت دارد باید مشخص شود که بر چه پایه و اساسی ۱۵۰ میلیارد تومان پول در اختیار پرسپولیس قرار داده‌اند. گفتنی است با هماهنگی وزارت ورزش چند هفته قبل هم بانک شهر مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان در اختیار باشگاه استقلال گذاشت تا بدهی‌های خود را به استراماچونی و … پرداخت کند. درباره ماجرای این صندوق و پرسپولیس اما هنوز جزییاتی به بیرون درز نکرده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.