تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 21:46
کد خبر : 117226

دستگیری ۵۵ نفر از عوامل ناآرامی‌ها در اقلید و خرمبید فارس

دستگیری ۵۵ نفر از عوامل ناآرامی‌ها در اقلید و خرمبید فارس

آرمان شرق-گروه سیاست:بنابر اعلام مسئولان انتظامی دو شهرستان اقلید و خرمبید فارس، ۵۵ نفر از عوامل ناآرامی های این دو شهرستان دستگیر و تحویل عوامل قضایی شدند.بنابر اعلام مسئولان انتظامی دو شهرستان اقلید و خرمبید فارس، ۵۵ نفر از عوامل ناآرامی های این دو شهرستان دستگیر و تحویل عوامل قضایی شدند.

بنابر اعلام مسئولان انتظامی دو شهرستان اقلید و خرمبید فارس، ۵۵ نفر از عوامل ناآرامی های این دو شهرستان دستگیر و تحویل عوامل قضایی شدند.بنابر اعلام مسئولان انتظامی دو شهرستان اقلید و خرمبید فارس، ۵۵ نفر از عوامل ناآرامی های این دو شهرستان دستگیر و تحویل عوامل قضایی شدند.

به گزارش ایرنا؛ فرمانده انتظامی اقلید فارس روز یکشنبه از دستگیری ۲۰ نفر از بر هم زنندگان نظم و امنیت اخیر که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان و تخریب اموال عمومی شده بودند خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی در این باره گفت: در پی ناآرامی‌های اخیر در این شهرستان تعدادی از افراد فریب خورده که با تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت ماموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند با اقدامات فنی و هماهنگی با مراجع قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

صارمی با بیان اینکه تاکنون ۳۶ نفر از بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی دستگیر و روانه زندان شده‌اند، گفت: سایر افرادی که در جریان این ناآرامی شرکت کرده بودند به زودی شناسایی و در اسرع وقت دستگیر خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.