تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 - 16:45
کد خبر : 63458

انتقاد تند یک نماینده از قالیباف: اینجا پارلمان است نه پادگان !

انتقاد تند یک نماینده از قالیباف: اینجا پارلمان است نه پادگان !

ارمان شرق- نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به قالیباف گفت: اینجا مجلس است و پادگان نظامی نیست. شما هم نماینده مجلس هستید و نماینده برتر نیستید و تقاضای ما از شما این است که بر اساس آیین نامه داخلی مجلس عمل کنید.

رئیس مجلس در واکنش به انتقاد نمایندگان از هجمه نماینده بافق به رئیس مجلس گفت: اجازه دهید حرف مخالف هم شنیده شود و بنده درباره محتوای صحبت های این نماینده حرفی نمی‌زنم.

رویداد۲۴ محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به عنوان مخالف یکی از پیشنهادات بودجه ای نمایندگان قصد صحبت داشت و در ابتدا گفت: بنده می خواهم تذکری را مطرح کنم.

محمدباقر قالیباف خطاب به وی گفت: این موضوع تبدیل به رویه ای شده است که نمایندگان در ابتدای صحبت های خود تذکری را هم مطرح می کنند و بهتر است صرفاً مطالب خود درباره موضوع را مطرح کنید.

صباغیان در واکنش به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف! بگذارید حرفم را بزنم. در حال حاضر یک رویه ای ایجاد شده است که پیشنهاد دهندگان به بودجه باید در جایگاه هیات رئیسه حاضر شوند و با معاونت قوانین هماهنگ باشند تا بتوانند اظهارات خود را در صحن مجلس مطرح کنند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر متاسفانه شاهدیم چند پیشنهاد نمایندگان از سیستم حذف شده که باید بگویم این رویه به هیچ وجه درست نیست و ما قبلاً هم بودجه بررسی کرده ایم و نباید این روال ادامه یابد.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به قالیباف گفت: اینجا مجلس است و پادگان نظامی نیست. شما هم نماینده مجلس هستید و نماینده برتر نیستید و تقاضای ما از شما این است که بر اساس آیین نامه داخلی مجلس عمل کنید.

صباغیان ادامه داد: آقای قالیباف! شما در مجلس یک حزب تشکیل داده اید و کسی هم نمی تواند در مجلس حرف بزند، باید اجازه دهید ما صحبت کنیم؛ شما فقط مجری مجلس شورای اسلامی هستید.

این اظهارات نماینده مردم بافق و مهریز با واکنش تعدادی از نمایندگان رو به رو شد و نمایندگان دور صندلی صباغیان جمع شدند و به صحبت های او علیه رئیس مجلس شورای اسلامی اعتراض کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.