تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 23:53
کد خبر : 144078

پرسپولیس-الدحیل زیر سایه تقلب، پلاک ۲۱ برای ایران

پرسپولیس-الدحیل زیر سایه تقلب، پلاک ۲۱ برای ایران

آرمان شرق-گروه ورزش:کریستیانو رونالدو با وجود مصدومیت در دیدار برابر پرسپولیس به دربی بزرگ پایتخت عربستان می‌رسد. در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ عربستان دو تیم الهلال و النصر جمعه‌شب به مصاف هم می روند.

پرسپولیس-الدحیل زیر سایه تقلب، پلاک ۲۱ برای ایران

پرسپولیس-الدحیل زیر سایه تقلب، پلاک ۲۱ برای ایران

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: سهراب مرادی به لحاظ فنی و روحی و روانی می‌تواند به وزنه‌برداران کمک کند و از قهرمانی آسیا ازبکستان در پشت صحنه مسابقات حضور دارد.

نواب نصیرشلال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اضافه‌شدن سهراب مرادی به کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری ایران بیان کرد: سهراب مرادی قهرمان بزرگی است و بر اساس سابقه، تجربه و خیلی موارد دیگر به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

رونالدو به دربی بزرگ می‌رسد

کریستیانو رونالدو با وجود مصدومیت در دیدار برابر پرسپولیس به دربی بزرگ پایتخت عربستان می‌رسد. در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ عربستان دو تیم الهلال و النصر جمعه‌شب به مصاف هم می روند.

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو با آن که در چند روز اخیر در تمرین النصر شرکت نکرده است اما به دیدار حساس برابر الهلال می رسد.

واکنش متفاوت فرهاد مجیدی به انتقاد از تیمش

سرمربی اتحاد کلباء از عملکرد تیمش در فصل جاری لیگ امارات راضی است. اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در فصل جاری لیگ امارات عملکرد خوبی از خود نشان نداده و در ۸ بازی تنها ۸ امتیاز کسب کرده است. اتحاد کلباء در هفته نهم رقابت‌های لیگ امارات به مصاف الامارات می رود.

فرهاد مجیدی قبل از این دیدار تاکید کرد که از نتایج و عملکرد تیمش راضی است.

اعتراض ساکا به تصمیم آرتتا

ستاره جوان آرسنال به تصمیم سرمربی تیم در دیدار برابر لانس اعتراض دارد. آرسنال در هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لانس رفت و با ۶ گل حریف خود را در هم کوبید تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.

ساکا بعد از بازی گفت: همه ما واقعا خوشحال هستیم. بعد از مدت‌ها در لیگ قهرمانان اروپا راهی دور بعد شدیم. ‌هدف ما صدرنشینی بود و به این هدف خود دست پیدا کردیم. او ادامه داد: وقتی گروه ما مشخص شدیم به خود گفتیم که باید به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم و اکنون که به این هدف خود رسیدیم باید به خود افتخار کنیم.

توضیح حراست فدراسیون فوتبال درباره بلیت تقلبی پرسپولیس-الدحیل

رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره روند فروش بلیت دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر توضیحاتی را ارائه کرد. محمدحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره روند فروش بلیت دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، متاسفانه افراد سودجو در حال سوءاستفاده بوده و در فضای مجازی اقدام به قیمت گذاری غیر واقعی بلیت این مسابقه و فریب دادن هواداران فوتبال می‌کنند.

ایران همچنان ۲۱ جهان و دوم آسیا

در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال، برزیل با دو پله سقوط به رده پنجم رسید و انگلیس به جمع سه تیم برتر راه یافت. تیم ملی فوتبال ایران هم بدون تغییر همچنان در رده بیست‌ویکم جهان قرار دارد.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز، پنجشنبه رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتبال دنیا را اعلام کرد که بر این اساس، آرژانتین همچنان در رده نخست قرار دارد و دوم است. برزیل که در رده‌بندی ماه قبل در رده سوم بود، حالا با دو پله سقوط در رده پنجم قرار گرفته و جای این تیم را انگلیس گرفته است. تیم ملی فوتبال بلژیک هم با یک پله صعود در رده چهارم قرار گرفت.

بازخواست تراکتور بابت شعار تماشاگران

باشگاه تراکتور بابت شعار تماشاگرانش بازخواست شد. به دنبال گزارش ناظر و داور بازی دیدار دو تیم تراکتور و فولاد خوزستان از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال مبنی بر «سر دادن شعارهای غیر اخلاقی و غیر ورزشی توسط تماشاگران منتسب به تراکتور»، این باشگاه باید تا ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

سفر تکواندوکاران ایران به گرندپری منچستر لغو شد

انگلستان در نهایت روادید ملی‌پوشان ایران را برای حضور در فینال گرندپری تکواندو در منچستر صادر نکرد. در پایان فرصت اعزام پنج تکواندوکار ایران به گرندپری منچستر، انگلستان در نهایت از صدور روادید برای تکواندوکاران ایران برای حضور در این رقابت‌ها خودداری کرد تا سفر ملی‌پوشان ایران به این رقابت‌ها لغو شود.

ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده در بخش دختران و ابوالفضل زندی، مهران برخورداری و مهدی حاجی‌موسایی در بخش پسران قرار بود عازم این مسابقات شوند.

ناکامی بوکسورهای نوجوان ایران در قهرمانی جهان

تیم ملی بوکس نوجوانان ایران بدون کسب مدال به کار خود در رقابت‌های جهانی پایان داد. رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳ به میزبانی ارمنستان در حال برگزاری است و امروز (پنجشنبه – ۹ آذر ۱۴۰۲) رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی اوزان مختلف برگزار ‌شد که با حذف همه نمایندگان ایران همراه شد تا ملی‌پوشان ایران بدون کسب مدال به کار خود در این تورنمنت پایان دهند. طبق برنامه مبارزات امروز، در وزن ۶۶ کیلوگرم محمدصالح مصباحی دارنده مدال طلای آسیا با «اکبر احمدف» از ازبکستان رقابت کرد که با رای داوران بازنده اعلام شد. در وزن ۷۵ کیلوگرم، عبدالرحمان دارا دارنده مدال نقره آسیا پس از یک دور استراحت به مصاف «دنیل یولبر برناندو» از اسپانیا رفت که نتیجه را واگذار کرده و از این مسابقات کنار رفت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.