تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 14:02
کد خبر : 127668

وزیر ارشاد :کاغذ مطبوعات با نرخ ارز ترجیحی تأمین شد

وزیر ارشاد :کاغذ مطبوعات با نرخ ارز ترجیحی تأمین شد

آرمان شرق-گروه سیاست:در روزهای پایانی سال گذشته کاغذ مطبوعات با نرخ ارز ترجیحی تا حد امکان فراهم شد و از این بابت جای نگرانی نیست.

وزیر ارشاد :کاغذ مطبوعات با نرخ ارز ترجیحی تأمین شد

شفقنمحمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به پرسش شفقنا درباره ارز اختصاص داده شده برای کاغذ مطبوعات در سال جدید، گفت: در روزهای پایانی سال گذشته کاغذ مطبوعات با نرخ ارز ترجیحی تا حد امکان فراهم شد و از این بابت جای نگرانی نیست.

وی تأکید کرد که سیاست اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد در این زمینه تأمین کاغذ مورد نیاز در داخل کشور است.

آقای اسماعیلی گفت: در حال تلاش و برنامه ریزی هستیم تا بخش عمده ای از کاغذ مورد نیاز در داخل کشور تولید شود و معتقدیم با برنامه ریزی های لازم و گسترش تولید در داخل، می توان وابستگی قیمت کاغذ به ارز را از بین برد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر شفقنا درباره لایحه جامع روزنامه نگاری، گفت: لایحه جامع روزنامه نگاری دو بار در صحن دولت مطرح و به دلیل اینکه اشکالاتی به آن وارد شد به کمیسیون فرهنگی دولت برگشت. اشکالات وارد شده به این لایحه در حال برطرف شدن است و به محض رفع اشکالات و تصویب در دولت، با فوریت به مجلس ارسال خواهد شد.

آقای اسماعیلی با بیان اینکه در لایحه جامع روزنامه نگاری به مسایل صنفی، اقتصادی و امنیت شغلی خبرنگاران پرداخته شده است،  تصریح کرد: در این لایحه مشکلات فعلی اهالی رسانه شناسایی و راهکارهای خوبی برای حمایت و پشتیبانی از روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه در زمینه های مختلف ارائه شده و همچنین بخش مهمی از مشکلات رسانه‌ها از جمله سختی کار در آن دیده شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.