تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1397 - 19:29
کد خبر : 40621

نقش متفاوت خمسه در فیلم تازه با گریم یک شخصیت خاص/ تصویر

آرمان شرق: مهدی بابایی کارگردان فیلم  درباره آخرین وضعیت «چارلی در تهران» گفت: فیلمبرداری این فیلم در لوکیشن کلانتری ۱۳۷ نصر (گیشا) به پایان رسید و تدوین آن را آغاز کرده ایم. وی با اشاره به سختی ساخت فیلمش افزود: این فیلم دشواری های اجرایی خاص خود را داشت و به جهت اجرا با فیلمنامه

آرمان شرق: مهدی بابایی کارگردان فیلم  درباره آخرین وضعیت «چارلی در تهران» گفت: فیلمبرداری این فیلم در لوکیشن کلانتری ۱۳۷ نصر (گیشا) به پایان رسید و تدوین آن را آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به سختی ساخت فیلمش افزود: این فیلم دشواری های اجرایی خاص خود را داشت و به جهت اجرا با فیلمنامه ای پر بازیگر و با لوکیشن های متعدد روبرو بودیم.

فیلمبرداری «چارلی در تهران» به پایان رسید

آقابابایی ادامه داد: فیلمنامه «چارلی در تهران» بیش از آنچه تصور می شد، سختی هایی را به همراه داشت. سختی ها و دشواری های اجرایی فیلمنامه، گریبانگیر همه  عوامل و بازیگران فیلم شده بود که بالاخره به پایان رسید.

وی ضمن تشکر از تمام عوامل اجرایی و بازیگران فیلم بیان کرد: روزهای آتی ایام مهم و سرنوشت سازی برای فیلم خواهد بود که امیدوارم به خروجی خوبی برسیم.

فیلمبرداری «چارلی در تهران» به پایان رسید

این کارگردان گفت: «چارلی در تهران»هم اکنون در مرحله تدوین ، موسیقی و صداگذاری قرار دارد و تدوین آن را کاوه عزیزی انجام می دهد.

بازیگران فیلم عبارتند از :

علیرضا خمسه ، امیر غفارمنش ، مهشید جوادی ، سحر خزائلی ، افسانه چهره آزاد ،جواد زیتونی ، علی رجائی ،امیر حسین رضایی ، سیامک اشعریون ، نفیسه خلجی ، حنانه آجرلو ،دریا مجیدی ، سید مرتضی حسینی ، هادی رجائی مهر ، مرضیه موسوی ، پارسا صحرایی ، آناهیتا مالمیر ،اسماء کربندی ، رضا مرتضوی ، رضا آزادفلاح ، حمید ربیعی ، محمد بروجردی ، علی صادق پور ،حسنعلی حسن ناصری ، بهرام درنگ ،رضا مژده ایی نیا ،شهاب اشعریون ، یاسین عباسی ، علی عباسی ، لیلا ابراهیمی … و با هنرمندی : سید کمال سید محسن.

فیلمبرداری «چارلی در تهران» به پایان رسید

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.