تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 16:05
کد خبر : 52654

قیمت مرغ باز هم افزایش یافت

آرمان شرق:رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ در بازار به دلیل کاهش شدید تولید و عرضه کم به ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. به گزارش آرمان شرق ،مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت مرغ در روز اول دی ماه اظهار

آرمان شرق:رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ در بازار به دلیل کاهش شدید تولید و عرضه کم به ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

به گزارش آرمان شرق ،مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت مرغ در روز اول دی ماه اظهار کرد: قیمت مرغ در اول دی با توجه به کاهش عمده تولید مرغ به ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت مرغ زنده در مرغداری‌ها به حدود ۹ هزار تومان رسیده است. قیمت مرغ در کشتارگاه ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان، تحویل درب واحدهای صنفی ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان، مرغ شمال ۱۳ هزار تومان، قیمت مرغ در میدان بهمن ۱۲ هزار تومان و قیمت فیله مرغ به ۲۳ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تصریح کرد: افزایش و کمبود نهاده‌های دامی عامل کاهش تولید مرغ و افزایش قیمت آن است اما با وجود ریسک بالای تولید این قیمت برای مرغ منطقی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.