تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 0:16
کد خبر : 123650

نوید قهرمانی پرسپولیس

نوید قهرمانی پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس هم خط دفاعی بسیار مستحکم و خوبی دارد و هم در خط حمله تیم تحول ایجاده شده است و این نشانه های خوبی برای قهرمانی دوباره با یحیی گل محمدی است.

نوید قهرمانی پرسپولیس

شفقنا ورزشی- پرسپولیس در خط دفاعی نشان داده است که بهترین در فصل جاری لیگ برتر است . خط حمله تیم با بازگشت آل کثیر، جذب بازیکن برزیلی و البته عملکرد بسیار خوب دیاباته هم نوید روزهای خوب را می دهد.

به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیس در یکی از بازی های حساس هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و توانست با درخشش شیخ دیاباته سه امتیاز حساس این بازی را به دست آورد.

سرخ پوشان باتوجه به شکست برابر فولاد و تساوی برابر آلومینیوم سخت به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند و در نهایت هم باوجود گل زود هنگامی که دریافت کردند به بازی برگشتند و با دبل دیاباته پیروز این بازی حساس شدند.

اقتدار در خط دفاعی

پرسپولیس باوجود آنکه در دیدار برابر صنعت نفت یک گل زود هنگام دریافت کرد اما با ۸ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را داشته است. زوج مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی اقتدار خاصی به خط دفاعی سرخ پوشان بخشیده اند البته نباید فراموش کرد که بیرانوند در فصل جاری نمایش درخشانی در پرسپولیس داشته است و بهترین روزهای خود با پیراهن تیم را تجربه می کند.

پرسپولیس با این خط دفاعی و دروازه بان آماده ای که دارد می تواند امید زیادی به قهرمانی در فصل جاری داشته باشد.

تحول در خط حمله

بعد از جدایی لوکادیا و مصدومیت دیاباته خط حمله پرسپولیس دوباره به روزهای کابوس وار خود برگشت اما این روزها وضعیت نرمال شده است.

پرسپولیس یک مهاجم برزیلی باتجربه جذب کرده است که در دیدار برابر هوادار می تواند برای تیم به میدان رود. او سابقه حضور در لیگ ژاپن را دارد و در سرزنی کمک زیادی به تیم خواهد کرد. نکته مهم تر اینکه شیخ دیاباته با دو گلی که برابر صنعت نفت به ثمر رساند روحیه و انگیزه لازم را پیدا کرد.

این برای دومین بازی در فصل جاری است که گل های دیاباته باعث می شود تا سرخ پوشان سه امتیاز را به دست آورند. عیسی آل کثیر هم به شرایط بازی رسیده است و در دیدار برابر صنعت نفت پاس گل داد. او در بازی قبلی برابر آلومینیوم هم شوت زیبایی زد که سنگربان حریف با یک سوپر جام به بیرون فرستاد.

پرسپولیس هم خط دفاعی بسیار مستحکم و خوبی دارد و هم در خط حمله تیم تحول ایجاده شده است و این نشانه های خوبی برای قهرمانی دوباره با یحیی گل محمدی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.