تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1397 - 15:14
کد خبر : 41731

معرفی به صرفه ترین خرید گوشی در وضعیت این روزهای بازار موبایل/تصویر

آرمان شرق: مقرون به صرفه ترین خرید گوشی هوشمند در بازار این روز های موبایل چیست؟ سوالی که این روز ها بسیار مورد پرسش قرار می گیرد و کاربران بر حسب تجربه و علاقه شخصی خود نظر های را انتقال می دهند که هر کدام از آن ها می تواند یک خرید بسیار خوب لقب

آرمان شرق: مقرون به صرفه ترین خرید گوشی هوشمند در بازار این روز های موبایل چیست؟ سوالی که این روز ها بسیار مورد پرسش قرار می گیرد و کاربران بر حسب تجربه و علاقه شخصی خود نظر های را انتقال می دهند که هر کدام از آن ها می تواند یک خرید بسیار خوب لقب گیرد. حال با توجه به این موضوع که توان بیشتر خریداران گوشی هوشمند در حدود سه میلیون تومان است قصد داریم به بررسی گوشی هوشمند Honor 7C بپردازیم. گوشی موبایلی که تا مدتی پیش زیاد طرفدار نداشت اما این روز ها به یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند بازار تبدیل شده است.

صفحه نمایش بزرگ اما کیفیت پایین تر از حد انتظار

مقرون به صرفه ترین خرید گوشی هوشمند این روز های بازارموبایل صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی دارد. این گوشی هوشمند یکی از ارزان گوشی های موبایل با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ رزولوشن اچ دی پلاس را در اختیار کاربران قرار می دهد. این گوشی هوشمند با تراکم پیکسلی ۲۶۹ روانه بازار فروش شده و در این بخش کاملا معمولی است. این گوشی هوشمند را باید از ارزان ترین گوشی های صفحه نمایش بزرگ بازار دانست.

پردازنده ای چهار ده نانومتری ؛ اوج قدرت این گوشی پر فروش

مقرون به صرفه ترین خرید گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ یکی از قوی ترین گوشی های هوشمند در این رده قیمت است. این پردازنده ۱۴ نانومتری در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 506  شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند با رم نرم افزاری ۳ گیگابایتی روانه بازار فروش شده و علاوه بر پشتیبانی از کارت حافظه خارجی ، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد.

مقرون به صرفه ترین خرید گوشی هوشمند در بازار کدام موبایل است؟

دوربین ؛ همان همیشگی هوآوی

کمپانی هواوی برای مقرون به صرفه ترین خرید گوشی هوشمند این روز های بازار ایران از دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی و لنز دوربین هشت مگاپیکسلی موجود در این گوشی هوشمند برای کاربران این برند بسیار آشنا است. با این وجود دوربین این گوشی موبایل کیفیت لازم را ندارد اما در حال حاضر برترین انتخاب می تواند باشد.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برای گوشی ۵.۹۹ اینچی

این گوشی هوشمند باتری به نظر ضعیفی در مقایسه با برند های دیگر دارد. کمپانی چینی هوآوی که همواره باتری های خوبی را برای گوشی های خود مهیا می کند این بار به سراغ ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپری برای این گوشی خوش قیمت رفته است.

با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد Honor 7C مقرون به صرفه ترین خرید گوشی هوشمند در بازار ایران باشد که در رنگ های آبی، مشکی و طلایی روانه بازار فروش شده است

منبع: کالا سودا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.