تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 11:42
کد خبر : 34997

راز مرگ یک مرد در دهکده المپیک کشف شد

آرمان شرق: معمای مرگ مرموز مرد تنها در دهکده المپیک پس از یک هفته تحقیقات پلیس کشف شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، عصر دوشنبه ۱۵ مرداد امسال اهالی ساختمانی در منطقه دهکده المپیک به خاطر بوی تعفن که در فضای ساختمان پخش شده بود با پلیس تماس گرفتند و احتمال دادند که برای

آرمان شرق: معمای مرگ مرموز مرد تنها در دهکده المپیک پس از یک هفته تحقیقات پلیس کشف شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، عصر دوشنبه ۱۵ مرداد امسال اهالی ساختمانی در منطقه دهکده المپیک به خاطر بوی تعفن که در فضای ساختمان پخش شده بود با پلیس تماس گرفتند و احتمال دادند که برای مرد تنها در طبقه سوم ساختمان اتفاقی افتاده باشد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۱ راه آهن و سازمان آتش نشانی در محل حاضر شدند و ماموران آتش نشانی با تخریب در ورودی خانه مرد تنها مسیر را برای ماموران باز کردند.

تیم پلیسی زمانی که وارد خانه طبقه سوم شدند با جسد مرد ۵۰ ساله که چند روز از مرگش می گذشت روبرو شدند.

بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به مرموز بودن مرگ مرد تنها دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود و تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات فنی وارد عمل شدند.

بنا به این گزارش، با گذشت یک هفته از تحقیقات پلیسی و علمی کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد که مرد تنها در اقدامی مرگبار به زندگی خود پایان داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.