تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 7:34
کد خبر : 145650

لژیونرهای تیم ملی فوتبال مشخص شدند/ اعلام اسامی ملی پوشان تا ۱۲ دی

لژیونرهای تیم ملی فوتبال مشخص شدند/ اعلام اسامی ملی پوشان تا ۱۲ دی

آرمان شرق-گروه ورزش:کادر فنی تیم ملی ایران اسامی بازیکنان لژیونر مورد نظر را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده و بازیکنان داخلی نیز شامگاه دوشنبه هفته آینده پس از بازی مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته پانزدهم معرفی خواهند شد تا شانس حضور در مهم‌ترین مسابقات فوتبال ملی در قاره آسیا را داشته باشند.

لژیونرهای تیم ملی فوتبال مشخص شدند/اعلام اسامی ملی پوشان تا ۱۲ دی

لژیونرهای تیم ملی فوتبال مشخص شدند/پرسپولیس معادله را کامل می‌کند

سرمربی تیم ملی ایران اسامی لژیونرهای مورد نظر خود برای حضور در جام ملت های آسیا را اعلام کرده است.

مهر، اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا از دوازدهم دی ماه ۱۴۰۲ در تهران آغاز می‌شود تا ۲۳ بازیکن نهایی اعلام شده از سوی امیر قلعه نویی خود را به کادر فنی معرفی کنند.

کادر فنی تیم ملی ایران موظف است لیست نهایی خود را در همان تاریخ (دوازدهم دی ماه ۱۴۰۲) به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند تا کارت بازی آنها از سوی کمیته مسابقات اجرایی جام ملت‌ها صادر شود.

قلعه نویی در لیست نهایی خود باید سه دروازه‌بان را معرفی کند. همچنین پس از این تاریخ تنها در صورتی می‌تواند بازیکنی را جابجا کند که مصدومیت پزشکی داشته و پرونده آسیب دیدگی اش به تأیید افسران پزشکی مسابقات قبل از شروع تورنمنت برسد.

در جریان مسابقات هیچ تیمی نمی‌تواند بازیکن جدید معرفی کند و باید با نفراتی که تا تاریخ دوازدهم دی ماه (سه هفته مانده به آغاز بازی‌ها) اعلام کرده است کار را ادامه دهد.

کادر فنی تیم ملی ایران اسامی بازیکنان لژیونر مورد نظر را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده و بازیکنان داخلی نیز شامگاه دوشنبه هفته آینده پس از بازی مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته پانزدهم معرفی خواهند شد تا شانس حضور در مهم‌ترین مسابقات فوتبال ملی در قاره آسیا را داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.