تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1397 - 14:53
کد خبر : 36228

قاتل جوان مشهدی تبعه خارجی بود

قاتل جوان مشهدی تبعه خارجی بود

آرمان شرق: پسر ۱۹ساله قربانی درگیری لفظی با جوان شروری شد که برای اهالی شهرک طرق مشهد ایجاد مزاحمت می کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی مشهد دقایقی قبل با اعلام این خبر گفت: جوان شرور که تبعه خارجی است بنا بر اظهارات اولیه شاهد عینی ماجرا، ساعت ۲۰روز گذشته

آرمان شرق: پسر ۱۹ساله قربانی درگیری لفظی با جوان شروری شد که برای اهالی شهرک طرق مشهد ایجاد مزاحمت می کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی مشهد دقایقی قبل با اعلام این خبر گفت: جوان شرور که تبعه خارجی است بنا بر اظهارات اولیه شاهد عینی ماجرا، ساعت ۲۰روز گذشته در خیابان ولی عصر شهرک طرق مشهد برای رهگذران ایجاد مزاحمت می کرد.سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: در این لحظه جوان ۳۳ساله که اهل محل بود جلو رفت تا به پسر جوان تذکر بدهد. اما فرد مزاحم با چاقویی که همراه داشت ضربه ای به بازوی چپ جوان ۳۳ساله زد و سپس با خودروی ۲۰۶خود از صحنه گریخت.

وی افزود:فرد مضروب در تحقیقات اولیه پرونده مدعی شد دقایقی بعد با یکی از دوستانش با موتورسیکلت به تعقیب ضارب پرداخته و پس از طی مسافتی راه او را سد می کنند. اما جوان تبعه خارجی با توجه به درگیری لفظی که ایجاد شده بود ضربه ای با چاقو به دوست مضروب می زند و از صحنه متواری می شود.

جوان ۳۳ساله بلافاصله دوست خود را به بیمارستان می رساند اما با وجود اقدام های ویژه درمانی و انجام عمل جراحی ،متاسفانه پسر ۱۹ساله جان خود را از دست می دهد. سرهنگ آقا بیگی با ابراز تاسف از وقوع این درگیری منجر به قتل گفت: جستجوهای پلیس با دستورات تخصصی مقام قضایی برای دستگیری متهم پرونده و روشن شدن ابعاد مبهم این جنایت  ادامه دارد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.