تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 19:52
کد خبر : 147501

عیسی آل کثیر رسما پرسپولیسی شد / حضور در تمرینات پرسپولیس

عیسی آل کثیر رسما پرسپولیسی شد / حضور در تمرینات پرسپولیس

عیسی آل‌کثیر که شب گذشته توافق نهایی‌اش را برای پیوستن به پرسپولیس انجام داده، امروز (سه شنبه) با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد. آرمان شرق-گروهاو قرار است عصر امروز قرارداد خود را رسما امضا کند.

عیسی آل کثیر رسما پرسپولیسی شد / حضور در تمرینات پرسپولیس

عیسی آل کثیر رسما پرسپولیسی شد

مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی آل کثیر که در ابتدای فصل با عقد قراردادی به مدت دو سال راهی تیم فوتبال سپاهان شده بود به دلیل نارضایتی ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی این تیم از آل کثیر او در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر در لیست مازاد زردپوشان قرار گرفت.

آل کثیر پس از جدایی از سپاهان با پیشنهاداتی از سوی باشگاه پرسپولیس، تراکتور، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان مواجه شد و در پایان تصمیم گرفت بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. قرارداد آل کثیر با پرسپولیس به امضا رسیده است و این باشگاه به زودی از مهاجم جدید خود رونمایی می کند.

لازم به ذکر است که آل کثیر پس از عبدالکریم حسن دومین خرید سرخ ها برای نیم فصل دوم به حساب می آید.

اولین حضور آل‌کثیر در تمرینات پرسپولیس

اولین حضور آل‌کثیر در تمرینات پرسپولیس

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در محل تمرین این تیم حضور یافت.

به گزارش ایسنا، عیسی آل‌کثیر که شب گذشته توافق نهایی‌اش را برای پیوستن به پرسپولیس انجام داده، امروز (سه شنبه) با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد.

او قرار است عصر امروز قرارداد خود را رسما امضا کند.

آل‌کثیر: حس می‌کنم روز اولی است که در پرسپولیس حضور دارم

آل‌کثیر: حس می‌کنم روز اولی است که در پرسپولیس حضور دارم/ در زمین زورشان به تیم ما نمی‌رسد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از حضور دوباره در این تیم گفت، احساس می‌کند روز اولی است که در جمع سرخپوشان حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عیسی آل‌کثیر بعد از عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم که دوباره می‌توانم پیراهن پرسپولیس را بپوشم و به تیم خودم کمک کنم. این خوشحالی تمامی ندارد. با اینکه از پرسپولیس رفتم و دوباره به آن برگشتم، حس می‌کنم روز اولی است که در این تیم حضور دارم. مثل همیشه تمام توانم را می‌گذارم که دوباره قهرمان شویم.

وی درباره شماره پیراهنش گفت: مثل قبلاً شماره ۷۲ را می‌پوشم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز تور دروازه‌ای که در آن توانست دروازه استقلال را باز کند در اختیار دارد یا خیر، یادآور شد: خیلی اهل کری خواندن نیستم، ولی بله آن را در اتاقم دارم.

آل‌کثیر درباره حضور در تمرینات پرسپولیس، گفت: امروز سر تمرین رفتم و از امروز بازیکن باشگاه پرسپولیس هستم. ما یک نیم‌فصل سخت پیش رو داریم. شاید هواداران ناراحت باشند، حق دارند.

وی در مورد حواشی که پیش از آغاز فصل جاری موجب ترک پرسپولیس شد، تصریح کرد: فکر کنم زورشان در زمین به این تیم (پرسپولیس) نمی‌رسد. اتفاقی که برای من افتاد و از این تیم رفتم، دیگر گذشته است، مهم از اینجا به بعد است. امیدوارم با حمایت هواداران شادی دوباره‌ای برای آنها ایجاد کنیم. من یک روزی هوادار بودم، امروز هم فوتبالیست – هوادار به زمین می‌روم و قطعاً بهترین بازی خودم را به نمایش می‌گذارم. تمام تلاشم را می‌کنم، دیگر دست خداست که چه اتفاقی بیفتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.