تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 19:40
کد خبر : 149580

اعلام ترکیب پرسپولیس با چند شگفتی!

اعلام ترکیب پرسپولیس با چند شگفتی!

ورزش:آرمان شرق-گروه پرسپولیس فصل گذشته در جام حذفی با برتری برابر استقلال در فینال به مقام قهرمانی دست یافت تا سه‌گانه را از آن خود کند. آنها اکنون برای شروع دوباره این جام باید مقابل تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران که هدایت آن برعهده پیروز قربانی، مدافع اسبق استقلال، است رقابت کنند.

اعلام ترکیب پرسپولیس با چند شگفتی!

اعلام ترکیب پرسپولیس با چند شگفتی!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس فصل گذشته در جام حذفی با برتری برابر استقلال در فینال به مقام قهرمانی دست یافت تا سه‌گانه را از آن خود کند. آنها اکنون برای شروع دوباره این جام باید مقابل تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران که هدایت آن برعهده پیروز قربانی، مدافع اسبق استقلال، است رقابت کنند.

اوسمار اما مسلما برای این بازی ریسک نخواهد کرد و با تمامی نفرات اصلی خود برابر حریف حاضر خواهد شد تا غافلگیری در گام اول برابر حریف ناشناخته و مقابل تماشاگران خودی، کار دستش ندهد.

بازگشت بیرانوند یکی از مهمترین تغییرات در ترکیب پرسپولیس محسوب می‌شود؛ دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از محرومیت از بازی مقابل ذوب‌آهن، در دیدار جام حذفی به ترکیب این تیم بازخواهد گشت تا اصلی‌ترین تغییر سرخ‌ها برابر حریف دسته اولی محسوب شود. در بازی با ذوب آهن و در غیاب بیرانوند امیر رفیعی جوان درون دروازه ایستاد و کار را با کلین‌شیت به پایان رساند، اما برای این بازی حساس و چالش جدید، اوسمار قطعا به شماره یک خود اعتماد خواهد کرد.

1991266

خط دفاعی پرسپولیس هم البته بدون تغییر نخواهد بود؛ مصدومیت دو بازیکن باعث شده اوسمار دست به تغییراتی در این قسمت بزند. علی نعمتی که برای محافظت از دروازه پرسپولیس دست به اقدام پر ریسکی زد که ماحصل آن شکستگی سرش بود، در این بازی نیمکت نشین خواهد شد. اتفاقی که برای زننده تک گل بازی قبلی نیز رخ داد و گئورگی گولسیانی نیز که با مصدومیت جزیی مواجه شده، در این بازی استراحت خواهد کرد. این مسئله باعث خواهد شد ترکیب چهار نفره خط دفاعی پرسپولیس با حضور عبدالکریم حسن در سمت چپ و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست شکل بگیرد و فرشاد فرجی نیز در کنار حسین کنعانی‌زادگان در قلب دفاعی حضور یابد.

در خط میانی مسعود ریگی و سروش رفیعی از ترکیب خارج شدند تا در اقدامی جالب، سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی قرار بگیرند و برای اولین بار خدابنده در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود.

1996096

کمی جلوتر مهدی ترابی نیز به عنوان وینگر در این بازی به کار گرفته می‌شود. اما شاید تغییر غیرقابل پیش‌بینی مربوط به حضور سعید صادقی باشد و این بار اوسمار از اورونوف در ترکیب اصلی استفاده کرده است.

برای خط حمله نیز عیسی آل‌کثیر و وحید امیری مدنظر سرمربی برزیلی خواهند بود. امیری به عنوان کاپیتان پرسپولیس از بند مصدومیت رها شده و در ترکیب قرار می‌گیرد. عیسی آل‌کثیر هم بعد از ناکامی در بازی قبلی برای جشن گل، اکنون چشم به دروازه حریف دسته اولی دارد و باید دید قادر خواهد بود دومین گل خود از زمان بازگشت دوباره را به ثمر برساند یا خیر.

ترکیب اصلی پرسپولیس به این شرح است:
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر، اوستون اورونوف.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.