عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس شایعه جدایی درویش از باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در دوحه به مصاف الدحیل رفت و توانست در یک بازی مالکانه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یابد.

حدادی، عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس پس از این بازی گفت: این برد را به مردم ایران تبریک و به کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان تیم از خود همت و غیرت نشان دادند. این برد زمانی نمایان می‌شود که پرسپولیس در شرایط مسابقات باتوجه به تعطیلی لیگ برتر نبود. خدا را شاکریم که این بازی حساس را پیروز شدیم. هر جایی که ایرانی‌ها حضور دارند هواداران پرشور ایرانی هم هستند و از آنها بابت حمایت تیم تشکر می‌کنم. بازی بسیار حساسی را بردیم و با توجه به شکست مقابل النصر به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم.

حدادی درواکنش به اینکه بحث‌هایی در خصوص برکناری درویش مطرح شده چرا که وزیر ورزش درویش را به حضور نپذیرفته است، گفت: این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم. درویش چندین بار با آقای هاشمی دیدار داشتند. شایعه جابجایی درویش به اعتقاد من جای تعجب دارد. معمولا به ترکیب تیم برنده کسی دست نمی‌زند. درویش کسی است که در سال گذشته ۳ جام آورده و توانسته مجوز حرفه‌ای را بگیرد و شاکله اصلی تیم را در نقل و انتقالات حفظ کند. همچنین درویش کار مهمی کرد که توانست سقف قرارداد را رعایت کند.

او ادامه داد: اسپانسر تیم قرارداد جدیدش را با باشگاه منعقد کرده است. درویش اقدامات مهمی برای تیم انجام داده و هیات مدیره از او حمایت می‌کند. این شایعات باید خاتمه یابد تا تیم در بازی‌های آسیایی بعدی نتیجه بگیرد.

حدادی در واکنش به حاشیه ایجاد شده در میزبانی ایران از تیم النصر گفت: هر اتفاقی که انجام می‌شود یکسری موافق و یکسری مخالف دارد. فکر می‌کنم پیامی که محمد بن سلمان داد و نامه‌ای که باشگاه النصر زد و پست رونالدو نشان داد که میزبانی به شکل کامل خود صورت گرفته است. همه کمک کردند که میزبانی شایسته‌ای از تیم عربستانی داشته باشیم. به امید خدا تیم النصر را در بازی برگشت شکست خواهیم داد.