تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 - 23:51
کد خبر : 108185

شاه ماهی هایی که هنوز صید نشده‌اند

شاه ماهی هایی که هنوز صید نشده‌اند

آرمان شرق-گروه  ورزش:فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و به داغ ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. اگرچه اکثر تیم‌ها سرو شکل خودشان را برای فصل جدید پیدا کرده و با جذب اکثر نفرات خود تیم هایشان را تکمیل و اردوی پیش فصل را آغاز کردند ولی هنوز چند علامت سوال مهم و تعیین کننده باقی مانده که می‌تواند در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات معادلات را عوض کنند و باید دید این نفرات باقی مانده در نهایت چه تصمیمی برای فصل بعد خواهند گرفت.

آرمان شرق-گروه  ورزش:فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و به داغ ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. اگرچه اکثر تیم‌ها سرو شکل خودشان را برای فصل جدید پیدا کرده و با جذب اکثر نفرات خود تیم هایشان را تکمیل و اردوی پیش فصل را آغاز کردند ولی هنوز چند علامت سوال مهم و تعیین کننده باقی مانده که می‌تواند در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات معادلات را عوض کنند و باید دید این نفرات باقی مانده در نهایت چه تصمیمی برای فصل بعد خواهند گرفت.

 

شاه ماهی هایی که هنوز صید نشده‌اند

شاه ماهی هایی که هنوز صید نشده‌اند

با نزدیک شدن به روزهای شروع فصل جدید هنوز تکلیف چند بازیکن برای اضافه شدن به تیم های لیگ برتری مشخص نشده است.

به گزارش ایلنا، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و به داغ ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. اگرچه اکثر تیم‌ها سرو شکل خودشان را برای فصل جدید پیدا کرده و با جذب اکثر نفرات خود تیم هایشان را تکمیل و اردوی پیش فصل را آغاز کردند ولی هنوز چند علامت سوال مهم و تعیین کننده باقی مانده که می‌تواند در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات معادلات را عوض کنند و باید دید این نفرات باقی مانده در نهایت چه تصمیمی برای فصل بعد خواهند گرفت. با چند نمونه از مهم‌ترین ابهامات باقی مانده پنجره تابستانی همراه ما باشید:

 

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی2

بعد از اتفاقات و جنجال‌های سال گذشته مبنی بر اعزامش به خدمت سربازی و تلاش‌های بی فایده برای ماندن در استقلال این بازیکن در چند ماه اخیر بلاتکلیف بوده و به قول خودش پایش به توپ نخورده است. با وجود اینکه گفته می‌شود او در تلاش است تا با حل شدن مشکلش به استقلال برگردد و به دنبال ادامه تحصیل در مقطع دکتری است ولی تا این لحظه اتفاقی که مشخص کند او فصل بعد در کدام تیم توپ می‌زند رخ نداده است و باید دید شاهد بازگشت یزدانی به فوتبال خواهیم بود یا وی همچنان بلاتکلیف باقی می‌ماند.

 

رضا اسدی 

فصل پر فراز و نشیبی با پرسپولیس داشت و در مقطعی نتوانست انتظارات را برآورده کند ولی در مقطع دیگری هم عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت. او در نهایت از لحاظ مالی با پرسپولیس برای ادامه همکاری به توافق نرسید و صحبت‌هایش با چند تیم دیگر از جمله سپاهان و تراکتور هم به همین دلیل بی نتیجه ماند تا تیم فصل بعدش همچنان نامشخص باشد. از گزتپه ترکیه به عنوان جدی ترین مشتری این روزهای او یاد می‌شود و باید دید اسدی را فصل بعد در لیگ ترکیه می‌بینیم یا نه.

 

سعید عزت‌اللهی

سعید عزت الهی

عزت اللهی مثل همیشه در فصل نقل و انتقالات سوژه چند باشگاه بود و مشتریانی داشت ولی همانطور که انتظار می‌رفت حضورش در ایران فعلاً تا مرحله اجرا فاصله زیادی دارد. جدی ترین مشتری داخلی عزت اللهی تراکتور است و پیشنهاداتی هم به این بازیکن داده شده ولی خود او فعلاً تمایلی به بازگشت به لیگ ایران ندارد و ترجیح می‌دهد همچنان لژیونر بماند مگر اینکه شرایط او را به بازگشت مجبور کند. به هر جهت پرونده فصل بعد عزت اللهی هنوز بسته نشده است و باید دید تصمیم نهایی او برای آینده فوتبالی‌اش چیست.

 

آیاندا پاتوسی

پاتوسی

او شرایطی شبیه به موسی کولیبالی در فولاد دارد و هر دو بازیکن با وجود اینکه مدعی آزاد بودن هستند ولی باشگاه فولاد نسبت به آنها مدعی بود و چندی پیش اعلام شد کولیبالی با این باشگاه برای ماندن به توافق رسیده ولی هنوز تکلیف پاتوسی مشخص نیست.

هافبک آفریقایی فولاد از سپاهان و گل گهر پیشنهاد جدی داشته است هرچند ظاهراً گل گهر از جذب او نا امید شده و سراغ بازیکن دیگری در پست او رفته است و به نظر می‌رسد پاتوسی هم مثل کولیبالی در نهایت در فولاد بماند ولی هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نشده است.

 

وریا غفوری 

پس از حرف و حدیث های فراوان در نهایت مشخص شد فصل بعد جایی در استقلال ندارد و بعد از آن مدتی با فولاد خوزستان تمدید کرد ولی هنوز قرارداد او با این باشگاه به امضا نرسیده است و همراه فولادی ها هم به اردوی ترکیه نرفت تا مشخص شود تکلیفش به صورت قطعی هنوز مشخص نیست. باید دید در نهایت فولادی ها از او به صورت رسمی رونمایی خواهند کرد یا کاپیتان سابق استقلال باید به دنبال تیم دیگری برای فصل آینده خودش باشد.

 

اشکان دژاگه

دو سالی می‌شود که از فوتبال ایران رفته و در این مدت همیشه صحبت از بازگشت او مطرح بوده است و حالا فولادی ها به صورت جدی به دنبال جذب او هستند و حتی شنیده می‌شود کارهای انتقال او در حال نهایی شدن است تا کاپیتان سابق تیم ملی به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شود. باید دید این بازیکن با تجربه و پا به سن گذاشته در سال‌های پایانی فوتبال خود فولاد خوزستان را برای ادامه همکاری انتخاب می‌کند یا باید منتظر پیوستن او به تیم دیگری باشیم.

 

امین قاسمی نژاد

 

یک روز شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران بود ولی حالا یکی از چند بازیکن بلاتکلیف روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال ایران است.

او نیم فصل قبل با قراردادی قرضی به گل گهر سیرجان رفت و عملکرد خاصی هم در این تیم نداشت و حالا طبق قراردادش باید به استقلال برگردد ولی ترافیک عجیب خط حمله آبی ها باعث شده شانس حضور او در این تیم به حداقل برسد. صحبت از انتقال قرضی او به تیم‌های دیگر مطرح بود ولی تا این لحظه سرنوشت فصل بعد این بازیکن مشخص نیست. صحبت‌هایی از بازگشت به گل گهر هم مطرح است.

 

محمد محبی

از روزهای پایانی فصل قبل صحبت پیوستنش به استقلال و سپاهان مطرح بود و حتی پرسپولیس و گل گهر هم در مقطعی مشتری این بازیکن بودند.

محبی در سال منتهی به جام جهانی در نظر داشت یک فصل به لیگ ایران برگردد تا بیشتر فرصت بازی داشته باشد و شانسش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی افزایش پیدا کند ولی با گذشت چند هفته هنوز تکلیفش با تیم فصل آینده‌اش مشخص نیست.  استقلال به نظر می‌رسد با جدیت بیشتری نسبت به سپاهان وضعیت او را دنبال می‌کند و قصد دارد این بازیکن را جانشین امیرحسین حسین زاده کند که جدایی اش قطعی شده است. باید دید محبی در نهایت به استقلال خواهد پیوست یا نه.

 

کریم انصاری فرد

او هم از روزهای اول نقل و انتقالات مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار داشت. اولین باشگاهی که برای جذب او به شکل رسمی اقدام کرد تراکتور تبریز بود و هنوز هم پروژه جذب او برای تبریزی ها مختومه نشده و امید دارند بتوانند کریم انصاری فرد را که سابقه بازی در ترکیب این تیم را دارد به تبریز ببرند. الان چند هفته‌ای می‌شود که پرسپولیس‌ هم به جمع مشتریان کریم اضافه شده و سرخپوشان تهرانی پس از ناکامی در جذب چند گزینه خود در خط حمله سراغ کریم رفتند تا او را به تهران بیاورند ولی تا این لحظه توافقی حاصل نشده است. گفته می‌شود مشکلات خانوادگی انصاری فرد باعث شده که وی ترجیح دهد فوتبالش را در خارج از مرز های ایران دنبال کند و تیم‌های ایرانی شانس چندانی برای جذب او ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.