تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 20:54
کد خبر : 134288

شروع لیگ برتر برای پایان زودهنگام مدعیان پوشالی

شروع لیگ برتر برای پایان زودهنگام مدعیان پوشالی

آرمان شرق-گروه ورزش:مدعیان سنتی قهرمانی لیگ برتر در فصل پیش رو کاری سخت را در هفته‌های نخست خواهند داشت. سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز بدون شک افتتاحیه پر هیجان را در هفته نخست رقم خواهند زد. دو تیمی که در فصل گذشته رقابتی تنگاتنگ همراه با استقلال و پرسپولیس برای تصاحب قهرمانی داشتند.

شروع لیگ برتر برای پایان زودهنگام مدعیان پوشالی

شروع لیگ برتر برای پایان زودهنگام مدعیان پوشالی

برنامه بازی های بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر نشان از شروعی سخت در جدال تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار شد که بیست و سومین دوره این رقابت‌ها با شروعی داغ برای مدعیان قهرمانی همراه خواهد بود.

مدعیان سنتی قهرمانی لیگ برتر در فصل پیش رو کاری سخت را در هفته‌های نخست خواهند داشت. سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز بدون شک افتتاحیه پر هیجان را در هفته نخست رقم خواهند زد. دو تیمی که در فصل گذشته رقابتی تنگاتنگ همراه با استقلال و پرسپولیس برای تصاحب قهرمانی داشتند.

سپاهان و تراکتور در حالی افتتاحیه‌ای هیجان‌انگیز در جنگ تمام عیار مدعیان قهرمانی را آغاز خواهند کرد که استقلال میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود. پرسپولیس نیز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

شروع لیگ برتر برای پایان زودهنگام مدعیان پوشالی

شاید ساده‌ترین بازی پرسپولیس در پنج هفته نخست نیز همین دیدار باشد. مدافع عنوان قهرمانی سپس باید خود را آماده چهار بازی پر هیاهو کند. سرخ‌ها در هفته دوم میهمان تراکتور تبریز خواهند بود. آنها سپس با ذوب آهن اصفهان بازی خواهند داشت. این تیم سپس راهی خوزستان خواهد شد تا قبل از دربی پایتخت با فولاد بازی کند. پایان بندی پر هیاهوی پرسپولیس در هفته پنجم مصاف با استقلال تهران خواهد بود. دربی سنتی پایتخت که می‌تواند کری فوتبال باشگاهی کشور را خیلی زود در سرخ اهالی فوتبال آغاز کند تا دو تیم پر طرفدار تهرانی تا حدود زیادی عیار خود را در همین هفته‌های نخست نشان دهند.

حالا پرسپولیس برای دفاع از قهرمانی فصل گذشته خود چاره‌ای جز شروع قدرتمندانه ندارد تا شاید کسب امتیاز در همین هفته‌های نخست بردهای ۶ امتیازی برای سرخ‌ها محسوب شود. در روزهایی که تراکتور نیز وضعیتی مشابه خواهد داشت. آنها در همین هفته‌ها باید از پس سپاهان و پرسپولیس بر آیند و سپس برای بازی هفته دهم مقابل استقلال تهران آماده شوند. شرایطی نسبتاً مشابه برای سپاهان اصفهان.

آنها لیگ را با میزبانی از تراکتور شروع می‌کنند اما در ادامه باید دربی اصفهان را مقابل فولادشهر و سپس دیدار حساس با استقلال را پشت سر بگذارند. جدال‌های حساس برای تیمی که در فصل گذشته تنها سه بازی با قهرمانی فاصله داشت اما لغزش ناگهانی آنها کافی بود تا پرسپولیس صدر را بگیذد و قهرمانی را برای خود کند.

برنامه بازی مدعیان احتمالی قهرمانی لیگ برتر در پنج هفته ابتدایی به شرح زیر است:

شروع لیگ برتر برای پایان زودهنگام مدعیان پوشالی

شاید مدعیان قهرمانی در نقل و انتقالات تابستانی وضعیتی متفاوت در پایان هفته پنجم داشته باشند. نقطه‌ای برای ادامه راه جنگجوهای قهرمانی و پایانی زودهنگام برای مدعیان پوشالی جام زرین!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.