تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 23:27
کد خبر : 143164

سفر وزرای خارجه کشورهای اسلامی و عربی به چین برای توقف جنگ غزه

سفر وزرای خارجه کشورهای اسلامی و عربی به چین برای توقف جنگ غزه

آرمان شرق-گروه بین الملل:دیپلمات ارشد سعودی می‌گوید وزرای خارجه کشور‌های عربی دوشنبه به چین سفر خواهند کرد تا روندی سیاسی را با هدف پایان دادن به جنگ در غزه و تامین امنیت ورود فوری کمک‌های بشردوستانه به این منطقه آغاز کنند. وی گفت: سفر این کمیته به کشور‌های مختلف از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. اولین مقصد چین است و بعد از آن به پایتخت‌های چند کشور دیگر خواهند رفت

سفر وزرای خارجه کشورهای اسلامی و عربی به چین برای توقف جنگ غزه

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز از  سفر کمیته وزرای خارجه کشورهای اسلامی و عربی به چین در تلاش برای توقف جنگ غزه خبر داد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از وزارت خارجه عربستان، دیپلمات ارشد سعودی می گوید وزرای خارجه کشورهای عربی دوشنبه به چین سفر خواهند کرد تا روندی سیاسی را با هدف پایان دادن به جنگ در غزه و تامین امنیت ورود فوری کمک های بشردوستانه به این منطقه آغاز کنند.

فیصل بن فرحان، وزیر خرجه عربستان سعودی از آغاز به کار کمیته وزیران اجلاس سران عربی-اسلامی به منظور پیگیری یک اقدام بین المللی برای توقف جنگ غزه خبر داد و گفت: سفر این کمیته به کشورهای مختلف از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. اولین مقصد چین است و بعد از آن به پایتخت های چند کشور دیگر خواهند رفت تا پیامی مبنی بر لزوم آتش بس فوری در غزه و ورود کمک بشردوستانه به این منطقه را منتقل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.