تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 10:44
کد خبر : 43406

ستاره نوظهور و کم نام و نشان فوتبال اروپا را بیشتر بشناسید

ستاره نوظهور و کم نام و نشان فوتبال اروپا را بیشتر بشناسید

آرمان شرق:عملکرد فوق العاده کوترونه او را بالاتر از ستاره هایی همچون مسی و رونالدو قرار داده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، فوتبال جهان این روزها با تغییر نسلی محسوس رو به رو است، پس از این که در سال های دور نفراتی مانند زیدان، رونالدینیو، دل پیرو  در راس توجهات قرار

آرمان شرق:عملکرد فوق العاده کوترونه او را بالاتر از ستاره هایی همچون مسی و رونالدو قرار داده است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، فوتبال جهان این روزها با تغییر نسلی محسوس رو به رو است، پس از این که در سال های دور نفراتی مانند زیدان، رونالدینیو، دل پیرو  در راس توجهات قرار داشتند، نوبت به عصر مسی و رونالدو رسید تا تمامی اخبار رو نگاه ها را به خود منعکس کردند.

اما با پا به سن گذاشتن اعجوبه های آرژانیتینی و پرتغالی به نظر می رسد فوتبال جهان کم کم باید آماده استقبال از ستاره های جدید باشد، پس از درخشش فوق العاده کیلیان امباپه در یکی دو فصل گذشته حالا نام کوترونه بر سر زبان ها افتاده است، بازیکن جوان روسونری ها با گلزنی های بی تعداد خود در فصل اخیر آماری فوق العاده را از خود به جای گذاشته است.

پاتریک کوترونه تا سن ۲۰ سالگی ۴۰ گل حرفه ای را به ثمر رسانده است، در  مقایسه آمار گلزنی او  تا این سن متوجه خواهید شد که این چهره جوان استعدادی به مراتب بیشتر از ابرستاره های دنیای فوتبال در امر گلزنی دارد و آمارگلزنی های او تا سن ۲۰سالگی بسیار بیشتر از بازیکنانی مانند مسی، رونالدو، ابراهیموویچ و … است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.