تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1400 - 17:23
کد خبر : 66237

رونمایی از دیدگاه های اقتصادی دکتر پزشکیان نامزد انتخابات ۱۴۰۰

رونمایی از دیدگاه های اقتصادی دکتر پزشکیان نامزد انتخابات ۱۴۰۰

ارمان شرق- دکتر مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت و درمان و نماینده فعلی مجلس روز یکشنبه ۲۹ فروردین از ساعت۲۱ با سایت خبری اقتصادانلاین گفت و گوی اقتصادی خواهد داشت و در انتها به پرسش های مخاطبان پاسخ خواهد داد.

در گفتگوی اقتصادی دکتر پزشکیان با پایگاه خبری اقتصادانلاین از دیدگاه های اقتصادی این نامزد انتخابات ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد.
دکتر مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت و درمان و نماینده فعلی مجلس روز یکشنبه ۲۹ فروردین از ساعت۲۱ به شکل انلاین با سایت خبری اقتصادانلاین گفت و گوی اقتصادی خواهد داشت و در انتها به پرسش های مخاطبان پاسخ خواهد داد.
رونمایی از دیدگاه های اقتصادی دکتر پزشکیان نامزد انتخابات ۱۴۰۰این گفت و گو در راستای گفت و گو های اقتصادی با نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد شد.
پیشتر دکتر ازاد ارمکی جامعه شناس برجسته کشور در مصاحبه ای تاکید کرده بود : در انتخابات ۱۴۰۰ شاهد کاندیداهایی خواهیم بود با شعارهایی که بوی تاسیس دولت رفاهی دارند شعارهایی در راستای کاهش نابرابری و افزایش خدمات اجتماعی. یعنی کمی بیشتر از دولت رفاهی. در واقع یک‌جور دولت چپگرا. دولتی چپگرا با کنشگرانی بوروکرات. به همین دلیل است که می‌گویم پزشکیان چپگرا به درد ریاست‌جمهوری می‌خورد. پزشکیان بوروکراتی است که دغدغه عدالت اجتماعی هم دارد. چنین فردی ارحجیت دارد به یک آدم ایدئولوژیک مثل سعید جلیلی. جلیلی در دوره بعد از کرونا نمی‌تواند رییس‌جمهور ایران شود؛ چون حضور افرادی مثل جلیلی، اتفاقا فقرا را تهییج می‌کنند. دولت رادیکال جامعه رادیکال تولید خواهد کرد.
خاطر نشان می سازد دکتر پزشکیان در سپهر اقتصادی خود بر عدالت اقتصادی و عدالت سلامت تاکید خاصی دارد و ضمن توجه به گشایش بازار و حمایت از فعالان اقتصادی ،تامین رفاه عمومی و اعمال حمایت های ویژه از طبقات پایین را ضروری می داند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.