تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 1:59
کد خبر : 127562

رهبر انقلاب: شعر یک رسانه اثرگذار است

رهبر انقلاب: شعر یک رسانه اثرگذار است

آرمان شرق-گروه سیاست:خوشبختانه قلمرو شعر در کشور توسعه پیدا کرده، هم به معنای افزایش شاعر، هم به معنای افزایش مستمع. این فرصتی است. از این فرصت باید استفاده کرد. شعر یک رسانه است، یک رسانه‌ی اثرگذار است.

رهبر انقلاب: شعر یک رسانه اثرگذار است

 رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی، از شعر به عنوان یک رسانه اثر گذار یاد و تصریح کردند: خوشبختانه قلمرو شعر در کشور توسعه پیدا کرده است.

 در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: دلمان برای این جلسه تنگ شده بود و برای شما دوستان عزیز و شعرای عزیز. الحمدللّه خدای متعال تفضل کرد و توانستیم یک بار دیگر این جمع را در اینجا ببینیم و از محصول فکر و دل و جان آنها که خیلی هم ارزشمند است، به معنای واقعی کلمه بهره ببریم و لذت ببریم.

ایشان گفتند: خوشبختانه قلمرو شعر در کشور توسعه پیدا کرده، هم به معنای افزایش شاعر، هم به معنای افزایش مستمع. این فرصتی است. از این فرصت باید استفاده کرد. شعر یک رسانه است، یک رسانه‌ی اثرگذار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.