تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 0:17
کد خبر : 132209

رسانه‌ها و اصحاب رسانه نیاز به حمایت نهادهای صنفی از جنس خود دارند

رسانه‌ها و اصحاب رسانه نیاز به حمایت نهادهای صنفی از جنس خود دارند

آرمان شرق-گروه سیاست:معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌ها و اصحاب رسانه نیاز به حمایت نهادهای صنفی از جنس خود دارند و از این جهت خانه‌های مطبوعات می‌توانند بیش از پیش حامی اصحاب رسانه و پیگیر مطالبات آنان باشد.

 رسانه‌ها و اصحاب رسانه نیاز به حمایت نهادهای صنفی از جنس خود دارند

خانه های مطبوعات حامی اصحاب رسانه و پیگیر مطالبات آنان باشد تاکید مهدی پور بر لزوم تقویت عملکردِ محتوایی خانه های مطبوعات
شفقنا- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌ها و اصحاب رسانه نیاز به حمایت نهادهای صنفی از جنس خود دارند و از این جهت خانه‌های مطبوعات می‌توانند بیش از پیش حامی اصحاب رسانه و پیگیر مطالبات آنان باشد.

به گزارش شفقنا از سایت معاونت مطبوعاتی فرشاد مهدی‌پور در نشست با اعضای هیات مدیره خانه‌ مطبوعات کشور که با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و معاونین او در محل معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی برگزار شد، ضمن اشاره به اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از همه تشکل‌های صنفی و حرفه‌ای رسانه‌ای، بر لزوم تلاش جدی‌تر خانه‌های مطبوعات در جهت احقاق حقوق رسانه‌ها و اصحاب رسانه تاکید کرد.

معاون امور مطبوعاتی با بیان اینکه وجود یک خانه مطبوعات مطلوب با شرح وظایفی که در اساسنامه آمده است، به میزان توانمندی اعضاء و مدیران آن بر می‌گردد، به بیان ویژگی‌های یک خانه مطبوعات قوی و موثر پرداخت و اظهار داشت: مولفه مهم در موفقیت  یک تشکل صنفی رسانه‌ای، تلاش جدی برای ارتقای جایگاه حرفه‌ای و منزلت اجتماعی رسانه و اهالی رسانه است که این مهم در سایه همدلی و هبستگی اصحاب رسانه و همراهی آنان میسر می‌شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی با اشاره به ضرورت توسعه کمی و کیفیِ رسانه‌های استانی، بر لزوم تقویت ابعاد محتوایی این تشکل رسانه‌ای تاکید کرد.

مهدی‌پور در پایان سخنان خود بر لزوم بهره‌برداری خانه‌های مطبوعات از تمام ظرفیت‌های محلی برای پیشبرد اهداف این نهادِ صنفی تاکید کرد.

در بخش دیگر این نشست، برخی اعضای  هیات مدیره خانه‌ مطبوعات کشور، ضمن تشریح مسائل و مشکلاتِ موجود به بیان نکات و پیشنهادات خود برای بهبودِ امور پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.