تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 22:45
کد خبر : 143452

خط دفاعی تیم ملی پاشنه آشیل می شود؟

خط دفاعی تیم ملی پاشنه آشیل می شود؟

آرمان شرق-گروه ورزش:باوجود آنکه ایران در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته است اما میانگین سنی چهار مدافع اصلی تیم نگران کننده است.شجاع خلیل زاده با ۳۴ سال سن، کنعانی زادگان با ۳۰ سال، حاج صفی با ۳۳ و رامین رضاییان با ۳۳ سال سن چهار مدافع اصلی تیم ملی با تشکیل می دهند.

خط دفاعی تیم ملی پاشنه آشیل می شود؟

شفقنا ورزشی – میانگین سنی خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران اصلا مناسب نیست و این می تواند پاشنه آشیل تیم در جام ملتهای پیش رو و دیدارهای بزرگ باشد.

به گزارش شفقنا ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای اخیر خود با هدایت امیر قلعه نویی نتایج خوبی کسب کرده است.

نقطه قوت تیم ملی فوتبال ایران خط حمله تیم است که اغراق نمی کنیم اگر بگویم با حضور ستاره های چون سردار آزمون ، مهدی طارمی ، کریم انصاری فرد ، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش ایران مشکلی در فاز هجومی ندارد.

باوجود آنکه ایران در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته است اما میانگین سنی چهار مدافع اصلی تیم نگران کننده است.

شجاع خلیل زاده با ۳۴ سال سن، کنعانی زادگان با ۳۰ سال، حاج صفی با ۳۳ و رامین رضاییان با ۳۳ سال سن چهار مدافع اصلی تیم ملی با تشکیل می دهند.

معمولا تیم های بزرگ و حتی معمولی مهاجمان سرعتی و جوانی را در ترکیب خود دارند و روی ضد حملات برنامه ریزی خاصی دارند. تیم های شرق آسیا مثل ژاپن و کره جنوبی بازی سرعتی را در دستور کار خود قرار می‌دهند و میانگین سنی ایران برابر چنین تیم های ناامید کننده است.

قلعه نویی باید فکری به حال خط دفاعی تیم کند و تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آورد. اضافه کردن مدافعانی مثل امین حزباوی می تواند خط دفاعی ایران را جوان تر کند آن هم در شرایطی که این بازیکن لژیونر است و در فوتبال قطر بازی می کند و همچنین مجیدی حسینی که در فوتبال ترکیه تجربه زیادی کسب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.