تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 - 20:01
کد خبر : 148405

حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان بود.

حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و  ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف بانک در ارائه خدمات به مشتریان، امروز ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مرکز تماس  اداره کل روابط عمومی حضور یافت  و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور  به صورت تلفنی  گفت و گو  کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.