تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 - 23:16
کد خبر : 49840

تیم ما مریض شده است

تیم ما مریض شده است

آرمان شرق:هافبک تیم سایپا تهران می گوید با وجود مشکلات فعلی، نارنجی پوشان در نیم فصل باید مهره های جدیدی به خدمت بگیرند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، علی دشتی در پایان بازی که با تساوی یک بر یک تیمش خاتمه یافت به خبرنگاران گفت: بازی یک گل جلو افتادیم اما این

آرمان شرق:هافبک تیم سایپا تهران می گوید با وجود مشکلات فعلی، نارنجی پوشان در نیم فصل باید مهره های جدیدی به خدمت بگیرند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، علی دشتی در پایان بازی که با تساوی یک بر یک تیمش خاتمه یافت به خبرنگاران گفت: بازی یک گل جلو افتادیم اما این شکل فایده ندارد و تساوی شد. باید برای نیم فصل حتما تیم تقویت شود. همیشه یک گل میزنیم اما بعدش گل می خوریم یا بازی صفر – صفر را گل می خوریم.

او ادامه داد: تیم ما جوری شده و اصلا نمی دانم باید چه بگویم. فقط می توانم بگویم باید تیم تقویت شود تا از این شرایط خارج شویم.

دشتی در واکنش به این سوال که چرا طی هفت هفته اخیر در کسب پیروزی ناکام مانده اند گفت: من گفتم که بدشانسی می آوریم و البته نیاز به تقویت تیم هم داریم. من خودم هافبک چپ و راست هستم اما برای پست خودم هم بازیکن بیاورند تا انگیزه بیشتری داشته باشند. تیم ما انگار مریض شده و یک جوری است! تیم ما خیلی بد بازی می کند و اول از همه خودم را می گویم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.