تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 17:02
کد خبر : 136438

حجاب‌بانی در مترو/ آیا مترو با خیابان فرق دارد؟!

حجاب‌بانی در مترو/ آیا مترو با خیابان فرق دارد؟!

آرمان شرق-گروه جامعه:مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره نیروهای حجاب‌بان در شهرداری تهران گفت: هر روز پیامک‌های زیاد به خود من زده می‌شود که در مترو بی‌حجابی است، اما آیا مترو مگر با خیابان فرق دارد؟! خیابان را درست کنید، مترو هم درست می‌شود.در این زمینه به شهرداری هم فشار می‌آورند، احتمالا تحت تاثیر این فشارها نیز شهرداری از نیروهای حجاب‌بان استفاده می‌کند.آیا مترو مگر با خیابان فرق دارد؟!

حجاب‌بانی در مترو/ آیا مترو با خیابان فرق دارد؟!

مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره نیروهای حجاب‌بان در شهرداری تهران گفت: هر روز پیامک‌های زیاد به خود من زده می‌شود که در مترو بی‌حجابی است، اما آیا مترو مگر با خیابان فرق دارد؟! خیابان را درست کنید، مترو هم درست می‌شود.در این زمینه به شهرداری هم فشار می‌آورند، احتمالا تحت تاثیر این فشارها نیز شهرداری از نیروهای حجاب‌بان استفاده می‌کند.

به گزارش «انتخاب»، چمران در پاسخ به این سوال که نظر شورا درخصوص استفاده شهرداری از نیروهای حجاب بان چیست؟ گفت: در این خصوص در شورا نظر خواهی نشده است، اما من می‌گویم تا نیروی انتظامی نباشد، گذاشتن این افراد در مترو به نتیجه نمی‌رسد، مگر اینکه نیروی انتظامی هم باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.