تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 8:46
کد خبر : 147402

جزییات مذاکره پرسپولیس با جیانی دی‌بیاسی سرمربی مشهور ایتالیایی

جزییات مذاکره پرسپولیس با جیانی دی‌بیاسی سرمربی مشهور ایتالیایی

آرمان شرق-گروه ورزش:برای پرسپولیس که تیم بزرگی است آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس تیم بزرگی است و دوست داشتم روزی بتوانم هدایت این تیم را برعهده بگیرم و با این تیم قهرمان آسیا شوم.

جزییات مذاکره پرسپولیس با جیانی دی‌بیاسی سرمربی مشهور ایتالیایی

سرمربی مشهور ایتالیایی در مورد جزییات مذاکره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد. جیانی دی‌بیاسی در پاسخ به خبرنگار اعتمادآنلاین، با تایید مذاکره با پرسپولیس اعلام کرد با وجود علاقه به این باشگاه فعلا نمی‌تواند به ایران بیاید.
مربی سرشناس ایتالیایی که هم‌اکنون در کشور آذربایجان مشغول کار است اعلام کرد سه‌شنبه هفته پیش با باشگاه پرسپولیس در مورد قبول هدایت این تیم مذاکره کرده بود. او گفت سه‌شنبه مدیران باشگاه با من ارتباط گرفتند و سرمربیگری باشگاه را به من  پیشنهاد  دادند.
با این حال گویا قرارداد دی‌بیاسی با آذربایجان تا خرداد سال آینده مانع از این شد که او به تهران بیاید.
دی‌بیاسی در این گفت‌وگو تاکید کرد که شخصا علاقه داشته به ایران بیاید اما چنین چیزی امکان نداشت. دی‌بیاسی اعلام کرد: برای پرسپولیس که تیم بزرگی است آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس تیم بزرگی است و دوست داشتم روزی بتوانم هدایت این تیم را برعهده بگیرم و با این تیم قهرمان آسیا شوم. با این حال قراردادم با آذربایجان مانع این اتفاق است.  یکی از نکات جالبی که از اظهارات دی‌بیاسی می‌توان دریافت زمان‌بندی مذاکره با این سرمربی ایتالیایی است. طبق گفته دی‌بیاسی، مدیران پرسپولیس سه‌شنبه با او وارد مذاکره شدند و درحالی که منتظر پاسخی از طرف او بودند و حتی متوجه علاقه‌اش به کار در ایران شدند، روز پنجشنبه رضا درویش راهی قطر شد تا با برانکو طبق ادعای خودش مذاکره کند. مذاکره‌ای که البته هم به نتیجه نرسید هم در مورد «مذاکره بودنش» شبهاتی به وجود آمد؛ چراکه برانکو بعد از آن جلسه گفت، ما اصلا در مورد قرارداد حرف نزدیم و فقط یک قهوه نوشیدیم! به این ترتیب به نظر می‌رسد کل داستان سفر درویش به قطر یک بازی رسانه‌ای بیش نبوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.