تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397 - 2:42
کد خبر : 39715

جزئیات حواشی مسابقه پرسپولیس و نساجی

آرمان شرق:مربی نساجی قائمشهر به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت و او را دلیل اصلی بالا گرفتن تنش‌ها میان عوامل دو تیم پرسپولیس و نساجی دانست. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب دستیار جواد نکونام در نساجی قائمشهر پس از شکست دو بر یک تیمش برابر پرسپولیس با طعنه زدن

آرمان شرق:مربی نساجی قائمشهر به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت و او را دلیل اصلی بالا گرفتن تنش‌ها میان عوامل دو تیم پرسپولیس و نساجی دانست.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب دستیار جواد نکونام در نساجی قائمشهر پس از شکست دو بر یک تیمش برابر پرسپولیس با طعنه زدن به نحوه عملکرد رضا کرمانشاهی داور بازی گفت: قضاوت داور عالی و خیلی خوب بود. دست داور درد نکند.

او در واکنش به خبرنگاری مبنی بر اینکه سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ خواهان مصاحبه نکردن با خبرنگاران است، به فتاحی گفت: من چیزی نگفتم. پسر خوبی شدم.

مربی نساجی درباره افزایش تنش‌ها و درگیری مربیان و در نهایت عصبانیت عوامل هر دو تیم از جمله سرمربیان گفت: همه این موضوعات به خاطر مشکلات داوری بود. هم تیم برنده یعنی پرسپولیس و هم ما از داوری ناراحت بودیم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سوال که تیمش را مستحق پیروزی در این دیدار می‌داند، گفت: مستحق برد نه اما مستحق باخت هم نبودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.