تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 0:41
کد خبر : 37013

جزئیات تیراندازی در شهرک غرب

آرمان شرق: مرد مستاجر که به خاطر طلب ۱۵۰ میلیون تومانی صاحب خانه اش را با شلیک اسلحه شکاری کشته بود دیروز در دادگاه ادعا کرد شلیک ناخواسته رخ داده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، سوم اردیبهشت ماه سال ۹۶ مرد ۶۵ساله ای به نام اصغر مقابل بازار میوه و تره بار

آرمان شرق: مرد مستاجر که به خاطر طلب ۱۵۰ میلیون تومانی صاحب خانه اش را با شلیک اسلحه شکاری کشته بود دیروز در دادگاه ادعا کرد شلیک ناخواسته رخ داده است.
به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، سوم اردیبهشت ماه سال ۹۶ مرد ۶۵ساله ای به نام اصغر مقابل بازار میوه و تره بار شهرک غرب با شلیک گلوله اسلحه شکاری کشته و از داخل یک دستگاه پژو ۲۰۶ به بیرون پرت شد.در بررسی ها روشن شد قربانی هدف شلیک مرگبار یک مرد پژوسوار قرار گرفته است.پلیس به ردیابی مرد پژوسوار پرداخت اما ردی از وی به دست نیاورد ولی با تکمیل تحقیقات مشخص شد اصغر از مدتی قبل با مستاجرش به نام نوید اختلاف داشته است.نوید همزمان با کشته شدن صاحب خانه اش به محل نامعلومی گریخته بود. پلیس به بازجویی از خانواده وی پرداخت و دریافت مادر نوید صاحب یک دستگاه پژو است. به این ترتیب فرضیه جنایت  از سوی مستاجر کینه جو قوت گرفت و وی بیست و نهم اردیبهشت ماه بازداشت شد.مهلت دادگاه به مشایی و وکلایش برای مطالعه کیفرخواست/محاکمه به وقت دیگر موکول شد
نوید ۳۰ ساله که لیسانس کشاورزی دارد به قتل اعتراف کرد و گفت: صاحب خانه اش را به خاطر پس گرفتن طلب ۱۵۰ میلیون تومانی اش کشته است.

وی دیروز در شعبه ۱۱دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم برای نوید حکم قصاص خواستند. سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات اختلاف با صاحب خانه اش گفت:

سال ۹۲ یکی از آپارتمان‌های مقتول را به مبلغ ۱۵۰میلیون تومان از او رهن کردم. اما بعد از دو ماه متوجه شدم او با قولنامه جعلی از من شکایت کرده تا ماهانه شش میلیون تومان هم اجاره بگیرد.این شروع درگیری های ما با هم بود. پرونده ای درشورای حل اختلاف داشتیم که طی آن اصغر به یکسال حبس هم محکوم کرد.اما وقتی از زندان  آزاد شد شروع به بهانه گیری کرد. او می خواست مرا از خانه اش بیرون کند اما حاضر نبود پولم را بدهد.

وی ادامه داد: در مدتی که در خانه او ساکن بودم بارها برایم مزاحمت ایجاد کرد.

حتی یکبار مقابل در انباری خانه‌ام مواد مخدر جاساز کرد تا مرا به دردسر بیندازد. او روی ماشینم خط می کشید تا ناچار شوم خانه را تخلیه کنم. از این وضعیت خسته شده بودم. به همین خاطر اسلحه شکاری ام را به دست گرفتم و به فکر گروگان گیری  افتادم. می خواستم اصغر را گروگان بگیرم تا از ترسش پولم را پس بدهد. به همین خاطر مقابل خانه اش رفتم و با تهدید اسلحه شکاری او را سوار ماشین کردم.من از او خواستم تا پولم را بدهد اما قبول نکرد. او لوله اسلحه را در دست گرفته بود و می کشید و می خواستم اسلحه را ازمن بگیرد. در این کشمکش ناخواسته یک تیر به سمت او شلیک شد. من که شوکه شده بودم اصغر را از داخل ماشین بیرون انداختم و گریختم.

وی گفت: باور کنید من قصد کشتن صاحب خانه ام را نداشتم و مرگ او یک اتفاق بود.

در پایان جلسه هیات قضایی از کارشناسان اسلحه شناسی خواست تا درباره ادعای متهم اظهار نظر کرده و در گزارشی اعلام کنند ممکن است شلیک ناخواسته از این اسلحه، به خاطر کشمکش رخ داده باشد یا نه. پس از اظهار نظر کارشناسان اسلحه شناسی قضات دادگاه برای این پرونده حکم صادر می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.