تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 8:50
کد خبر : 150118

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال در دربی۱۰۳

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال در دربی۱۰۳

آرمان شرق-گروه ورزش:از روز گذشته اخبار و شایعاتی درباره احتمال حضور گئورگی گولسیانی در ترکیب سرخ‌ها مطرح می‌شود اما در اردوی سرخ‌ها هیچ کس در این باره خبر واضح و دقیقی نمی‌دهد و ظاهرا همه اعضای کادر پزشکی و فنی منتظرند تا دقیقه ۹۰ و حتی ساعاتی قبل از بازی بزرگ چهارشنبه شب شرایط گولسیانی را بررسی کرده و سپس نظر بدهند.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال در دربی۱۰۳

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

 ورزش سه- پرسپولیس در شرایطی به مصاف رقیب دیرینه خود خواهد رفت که محمدحسین کنعانی‌زادگان را به دلیل محرومیت از دست داده است و به نسبت ترکیب دیدار مقابل فولاد خوزستان حداقل یک تغییر در مرکز خط دفاع خود خواهد داشت.

از روز گذشته اخبار و شایعاتی درباره احتمال حضور گئورگی گولسیانی در ترکیب سرخ‌ها مطرح می‌شود اما در اردوی سرخ‌ها هیچ کس در این باره خبر واضح و دقیقی نمی‌دهد و ظاهرا همه اعضای کادر پزشکی و فنی منتظرند تا دقیقه ۹۰ و حتی ساعاتی قبل از بازی بزرگ چهارشنبه شب شرایط گولسیانی را بررسی کرده و سپس نظر بدهند.

با این حال چنانچه گولسیانی به این مسابقه برسد جانشین کنعانی‌زادگان خواهد شد و زوج مرکز خط دفاع سرخ‌ها با حضور او در کنار فرشاد فرجی شکل خواهد گرفت که در نیم فصل نخست طی دو سه بازی کنار هم به میدان رفته بودند.

البته احتمال یک تغییر دیگر در این منطقه از ترکیب سرخ‌ها هم وجود دارد و هیچ بعید نیست جای فرشاد فرجی بازیکنی مثل علی نعمتی یا وحدت حنانوف به میدان برود.

از سوی دیگر بازی کردن هر کدام از این نفرات کنار گولسیانی کمی ریسکی‌تر خواهد بود چرا که هیچ کدام از آنها با گئورگی زوج نبوده‌اند و تنها حنانوف در بازی رفت با استقلال تاجیکستان حدود بیست دقیقه و در بازی برگشت با همین حریف چند دقیقه به عنوان مدافع میانی کنار مدافع گرجی بازی کرد.

علی نعمتی اما بازیکنی است که بعد از حضور گولسیانی در پرسپولیس به دفاع چپ رفته و در هیچ مسابقه رسمی از آن روز مدافع میانی نبوده است و اگر قرار باشد کنار او بازی کند برای اولین بار در یک مسابقه رسمی خواهد بود که آنها زوج می‌شوند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.