تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 14:38
کد خبر : 62002

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

آرمان شرق-یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. به گزارش آرمان شرق و به نقل ازایسنا، این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد، به شرح زیر است: جواد نیک بین به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به رییس جمهور

آرمان شرق-یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش آرمان شرق و به نقل ازایسنا، این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز مجلس توسط علی کریمی فیروزجائی قرائت شد، به شرح زیر است:

جواد نیک بین به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: بازنگری در روش محاسبه اضافه کاری فرهنگیان.

کعب عمیر به وزیر بهداشت: تسریع در تحویل بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی شهدای شوش، به وزیر نیرو: چرا شهرستان شوش علیرغم داشتن سه رودخانه، ولی در بسیاری از روستاها مشکل آب دارد؟

عباس گودرزی به وزیر کار: لزوم ارائه لایحه بیمه مشاغل سخت و زیان آور برای رانندگان باربری برون شهری.

جعفر قادری به همراه ۳ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تسریع در احداث شبکه برق فشارقوی منطقه ویژه اقتصادی شیراز،

میرتاج الدینی نماینده تبریز به وزیر نفت و وزیر نیرو: لزوم استفاده از گاز در سوخت نیروگاه های تبریز با توجه به افزایش آلودگی هوا.

رسول فرخی به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: لزوم حل مشکل روستاییان با اداره منابع طبیعی و احیای مجدد روستاها با اجرای نقشه برداری و کاداستر جدید بر مبنای سال ۶۵.

پژمانفر به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر کار: دریافت لیست بیمه کارکنان از کارفرماها بدون دریافت حق بیمه در موارد ناتوانی کارفرما از پرداخت حق بیمه جهت حفظ سوابق بیمه شدگان و بیمه درمان آن ها.

زندیان به وزیر علوم: لزوم تعیین حوزه امتحانی برای آزمون های سازمان سنجش در شهرستان بیجار.

پژمانفر به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر کار: چرا سازمان تامین اجتماعی با عدم دریافت لیست بیمه شدگان، دریافت خدمات درمانی برای کارگران را ناممکن می کند.

مقتدایی به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تشکیل ستاد احیای زاینده رود و حضور نماینده صنف کشاورزان در این ستاد، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت توجه به حمایت بیشتر از تولیدکنندگان بازی های رایانه ای با محور تربیت ایرانی_اسلامی و همچنین حضور در بازارهای بین المللی.

یعقوب رضازاده به وزیر صنعت و وزیر کشور: تقلیل شرایط مدرک تحصیلی و صدور کارت پیله وری برای افراد مرزنشین، به وزیر اقتصاد: بخشودگی جرائم بانکی تولیدکنندگان به صورت پلکانی در سال جهش تولید،

یعقوب رضازاده به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشاورزی: جلوگیری از تخریب دامداری های سنتی و غیرمجاز در حاشیه روستاها.

علی آذری به رییس جمهور: اعلام اسامی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی که ذیل پروتکل الحاقی تاکنون مجوز ورود به کشور ایران را داشتند به نمایندگان مجلس.

یعقوب رضازاده به وزیر کشور: لزوم افزایش فعالیت های قانونی کولبران با نظارت کامل ارگان های نظارتی، به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم جلوگیری از نفوذ احزاب و گروه های سیاسی در آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی.

جعفر قادری به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تعیین تکلیف استخدام نیروهای تخصصی شاغل در شرکت های وابسته به وزارت نیرو.

حسن نوروزی به رییس جمهور: علت عدم رفع بوی بد جنوب تهران از سوی سازمان محیط زیست و وزارت نیرو چیست؟ به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به کمبود ۶ هزار تبلت و گوشی تلفن همراه در آموزش و پرورش بهارستان با ۱۲۰ هزار دانش آموز.

حسین میرزایی به همراه ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به وضعیت گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان.

سیدسلمان ذاکر به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی به وضعیت مراکز آموزش غیردولتی، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجه در دوران کرونا. به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم حمایت مادی و معنوی از هنرمندان، خبرنگاران و طلاب در ایام کرونا. به رییس جمهور: تسریع در رفع مشکل صادرات سیب ارومیه و انباشت ۷۵۰ هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی و رفع نگرانی شدید کشاورزان استان.

مقتدایی به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تدبیر جدی در زمینه افزایش کیفی پرورش و تربیت در ایام آموزش مجازی مدارس.

میرتاج الدینی به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: ضرورت بازنگری در پایه های مالیاتی جهت کسب درآمدهای جدید به منظور کاهش فشار بر اقشار درآمدی متوسط از جمله واحدهای صنعتی کوچک و اصناف.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.