تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 - 15:50
کد خبر : 42413

تخم مرغ ۵ هزار تومان ارزان شد

آرمان شرق:رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران گفت: قیمت تخم مرغ هر شانه به ۱۵ هزار تومان رسیده است. به گزارش آرمان شرق ،ناصر نبی‌پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت تخم مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت تخم مرغ در حال

آرمان شرق:رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران گفت: قیمت تخم مرغ هر شانه به ۱۵ هزار تومان رسیده است.

به گزارش آرمان شرق ،ناصر نبی‌پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت تخم مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت تخم مرغ در حال حاضر کیلویی ۷۵۰۰ تومان است و هر شانه تخم مرغ به حدود ۱۵ هزار تومان می‌رسد.

وی در رابطه با حل نشدن مشکلات مرغداران خاطر نشان کرد: در حال حاضر به خاطر مشکلات کامیون‌دارها به سختی مواد اولیه مورد نیاز مرغداری‌ها به دست تولیدکنندگان می‌رسد و ما همچنان با مشکل شانه و کارتون مواجه هستیم.

نبی‌پور افزود: کارتن و شانه تخم مرغ قطره چکانی و روزانه به مرغداری‌ها داده می‌شود و امروز شانه ۵۴۰ تومان قیمت گذاری شده و کارتن ۳۵۰۰ تومان است. پیش از این ما حدود ۲ هزار تومان سود از کارتن و شانه تخم مرغ می‌بردیم اما در حال حاضر هزار تومان هم باید از جیب هزینه کنیم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر تنها مرغداری‌های اصفهان درگیر آنفولانزا هستند و بیماری به استان‌های دیگر سرایت نکرده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.