تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 8:38
کد خبر : 147642

بهترین گلزن پرسپولیس در شرایط ویژه برای گلزنی های بیشتر

بهترین گلزن پرسپولیس در شرایط ویژه برای گلزنی های بیشتر

آرمان شرق-گروه ورزش:به نظر می‌رسد شهاب زاهدی در نیم فصل دوم تحت شرایط رقابتی قرار می‌گیرد و شاید این اتفاق منجر به درخشش بیشتر و قدرشناسی بیشتر او از فرصت‌ها در بازی‌ها بشود.

بهترین گلزن پرسپولیس در شرایط ویژه برای گلزنی های بیشتر

بهترین گلزن پرسپولیس در شرایط ویژه

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، پریرا و شیخ دیاباته جدا شده بودند، پرسپولیس تنها شهاب زاهدی را جذب کرد و نبیل باهویی نیز چند هفته پس از شروع لیگ در شرایط نا آماده به پرسپولیس پیوست.

این اتفاق باعث شد شهاب زاهدی بدون رقیب تنها مهاجم تخصصی در دسترس کادر فنی پرسپولیس در اغلب بازی‌ها باشد. با این حال شهاب چند هفته زمان می‌خواست تا به شرایط گلزنی برسد و همچنین با توجه به تنها بودنش در خط حمله تحت فشار هم قرار داشت.

زاهدی در این وضعیت در نیم فصل اول ۶ گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان زد و برترین گلزن فصل پرسپولیس تا اینجاست. او حالا این روزها در شرایطی تمرین می‌کند که عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس برگشته و صحبت‌هایی مبنی بر جذب یک مهاجم دیگر هم وجود دارد. همچنین نبیل باهویی هم در اردوی امارات پرسپولیس را همراهی می‌کند و منتظر روشن شدن وضعیتش است.

1983418

به نظر می‌رسد شهاب زاهدی در نیم فصل دوم تحت شرایط رقابتی قرار می‌گیرد و شاید این اتفاق منجر به درخشش بیشتر و قدرشناسی بیشتر او از فرصت‌ها در بازی‌ها بشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.