پرسپولیس برای بهره‌مندی از شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال پیروزی در مصاف با الدحیل است و برای قطعی کردن شانس پیروزی خود نگاه به سرخ و آتشین شدن سکوهای آزادی دارد. اکنون هواداران با تدبیر باشگاه می‌توانند برای این بازی بلیت را با نصف قیمت مسابقه قبلی در اختیار داشته باشند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران از روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل خواهند بود. پرسپولیس برای افزایش شانس صعود خود از این مرحله و راهیابی به مرحله یک هشتم پایانی فقط به پیروزی در این بازی می‌اندیشد و به کمتر از آن رضایت نمی‌دهد اما اعضای تیم خواهان حمایت همه‌جانبه هواداران هستند.

باشگاه پرسپولیس به این منظور پیگیری‌های مختلفی برای هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط و دست‌اندرکاران امر انجام داده است تا سلسله اقداماتی برای تسهیل امر حضور در ورزشگاه برای هواداران صورت پذیرد.
اکنون خوشحال هستیم؛ اعلام کنیم در پی این اقدامات، نظر به درخواست‌های متعدد هواداران، و‌ با دستور رضا در‌ویش، مدیرعامل باشگاه، بلیت مسابقه با الدحیل که روز سه شنبه آینده از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد نسبت به بازی قبل، نیم بها خواهد بود و هواداران می‌توانند بلیت را نصف قیمت از سامانه https://footballeticket.ir/ خریداری نمایند. بدیهی است این کاهش قیمت با توجه به هزینه‌های بالای میزبانی، برگزاری مسابقه و اجاره ورزشگاه، باشگاه را تحت فشار قرار خواهد داد ولی امیدواریم با حضور حداکثری هواداران، رقم خوردن شبی به یادماندنی را شاهد باشیم.

همچنین با پیگیری باشگاه و همکاری دست اندرکاران امر، فروش بلیت بازی پرسپولیس – الدحیل از فردا چهارشنبه، آغاز خواهد شد. همچنین موافقت دستگاه‌ها برای استفاده از حداکثر ظرفیت ممکن حضور تماشاگران اخذ شد.
یادآوری می‌شود؛ هواداران پرسپولیس می‌توانند برای تهیه بلیت جهت حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم خودشان به سامانه https://footballeticket.ir/ مراجعه کنند.