تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 8:37
کد خبر : 133595

برگزاری مجمع عمومی شرکت لوله گستر اسفراین

برگزاری مجمع عمومی شرکت لوله گستر اسفراین

آرمان شرق-گروه اقتصاد:طبق اعلام مازیار زند مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین بر اساس اسناد موجود و مقایسه با مدت های مشابه سال پیشین، بدلیل محدودیت‌ها و قطع مقطعی گاز و کاهش مصرف برق در زمستان و تابستان گذشته، عدم النفع شرکت در حوزه تولید، حدود ۱۲ هزارتن برآورد گردیده است که اگر قطعی برق و گاز وجود نداشت امکان تولید ۱۲ هزار تن محصول بیشتر برای شرکت متصور بود.

برگزاری مجمع عمومی شرکت لوله گستر اسفراین

مجمع عمومی لوله گستر اسفراین با حضور اعضای مجمع از ایدرو و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت لوله گستر در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت لوله گستر اسفراین، اهم فعالیت‌ها و راهبردهای شرکت در سال ۱۴۰۱ و عملکرد بخش‌های مختلف تولید و بازرگانی را تشریح کرد و به بررسی چالش های پیش رو و ارائه راهکارهای پیشنهادی هیات مدیره پرداخت.

در ادامه ، گزارش حسابرسی مستقل و بازرس قانونی درباره صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به مجمع ارائه شد که از نکات برجسته این گزارش، عملکرد مثبت مالی شرکت باوجود محدودیت‌های موجود در زمینه مصرف انرژی برق و گاز در سال گذشته بود.

طبق اعلام مازیار زند مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین بر اساس اسناد موجود و مقایسه با مدت های مشابه سال پیشین، بدلیل محدودیت‌ها و قطع مقطعی گاز و کاهش مصرف برق در زمستان و تابستان گذشته، عدم النفع شرکت در حوزه تولید، حدود ۱۲ هزارتن برآورد گردیده است که اگر قطعی برق و گاز وجود نداشت امکان تولید ۱۲ هزار تن محصول بیشتر برای شرکت متصور بود.

کاهش بدهی لوله گستر اسفراین به سازمان گسترش در پی سوددهی این شرکت طی سه سال گذشته، کاهش بندهای حسابرسی در گزارش‌های قانونی و عملکرد مثبت همه جانبه در بحث تولید و بازرگانی و افزایش رضایت شغلی کارکنان و … مواردی بود که رضایت سهامداران این شرکت را بدنبال داشت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.