تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 8:41
کد خبر : 148492

برگزاری جشن ۴۵سالگی انقلاب اسلامی

برگزاری جشن ۴۵سالگی انقلاب اسلامی

آرمان شرق-گروه سیاست:صاحبان انقلاب اسلامی روز گذشته باردیگر با آرمان‌های امام و رهبری در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. آغاز مراسم جشن انقلاب اسلامی ساعت ۹۰:۳۰ روز یکشنبه ـ ۲۲ بهمن ماه ـ اعلام شده بود اما زودتر از زمان تعیین شده، مردم در مسیرهای دوازده گانه پایتخت حضور یافته بودند تا حامل سه پیام مهم به داخل و خارج از کشور باشند. حمایت از انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در آوردگاه ۱۱ اسفند ماه و دفاع از مردم فلسطین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود.

برگزاری جشن ۴۵سالگی انقلاب اسلامی

 

آرمان امروز: صاحبان انقلاب اسلامی روز گذشته باردیگر با آرمان‌های امام و رهبری در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. آغاز مراسم جشن انقلاب اسلامی ساعت ۹۰:۳۰ روز یکشنبه ـ ۲۲ بهمن ماه ـ اعلام شده بود اما زودتر از زمان تعیین شده، مردم در مسیرهای دوازده گانه پایتخت حضور یافته بودند تا حامل سه پیام مهم به داخل و خارج از کشور باشند. حمایت از انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در آوردگاه ۱۱ اسفند ماه و دفاع از مردم فلسطین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود. این پیام فقط مخصوص حزب اللهی نبود؛ همه مردم با سلایق و دیدگاه‌های مختلف سیاسی در راهپیمایی اعلام حضور کردند تا بگویند «انقلابِ خمینی» به نام یک جریان نیست. این انقلاب برای همه مردم است و می‌خواهند همانند بهمن ۵۷ نقش خود را در بزنگاه های حساس نشان دهند.ملت ایران امروز به وقت ۲۲ بهمن به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند و تا حماسه ای ماندگار خلق کنند و قطعه دیگر این پازل را در ۱۱ اسفندماه تکمیل خواهند کرد.

رییس جمهوری: ادبیات دشمن در قبال جمهوری اسلامی تغییر کرده است

«ابراهیم رئیسی»، رییس جمهوری روز یکشنبه در چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان با تاکید بر اینکه مردم با انقلاب عزت را به جای ذلت و استقلال را به جای وابستگی همه جانبه کشور به بیگانگان قرار دادند، گفت: مردم در نقاط مختلف کشور استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را فریاد زدند. دبیات‌ گزینه نظامی روی میز است، اکنون به حاشیه رفته و دیگر کسی این سخنان را بر زبان جاری نمی‌کند و تجاوز به این آب و خاک را در فکر خود نمی‌پروراند. امروز کسانی که می‌خواهند غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی را بشناسند، کافی است آنچه در این روزهای غزه مقتدر و قهرمان می‌گذرد را نگاه کنند و جنایت علیه بشریت، جنایت جنگی و کودک‌کشی را ببینند. آمریکا و برخی از کشورهای غربی حامی این جنایت‌ها هستند، اینها اگر به خدا معتقدند به خدا،‌ اگر به وجدان معتقدند به وجدان و اگر به تاریخ معتقدند به تاریخ، چگونه پاسخ خواهند داد؟ هرچه زودتر باید بمباران بر مظلوم غزه قطع شود. بدانید رژیم صهیونیستی از بین رفتنی است، فقط می خواهند زمان را بگذرانند والا مرگ رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.» راهپیمایان شعارهایی با این مضامین سر دادند: « ۲۲بهمن پنجاه و هفت/ پشت ستمگران عالم شکست» ، «نور خمینی ما، تابنده در جهان است/ نهضت اسلامی‌اش، معجزه‌ی زمان است» ، «یاد امام خمینی پاینده باد/ خامنه‌ای، رهبر ما زنده باد» ، «شور و خروش بهمن/ خار به چشم دشمن» ، «بیست و دو بهمن/ خار به چشم دشمن» ، «شد ماندگار  بهمن/ ماه شکست دشمن» ، «چاره‌ مشکلات اقتصادی/ مدیر انقلابی و جهادی»،  «پیام انقلاب ما همین است/کلید فتح ما به دست دین است»، «حضور ما نشانه وحدته/صدای بیداری این ملته»، «محاله پا پس بکشیم، از راهمون دس بکشیم»، «حضور و انتخاب ما/ضامن انقلاب ما» ، «روز حماسه روز انتخاب است/ حضور ما ضامن انقلاب است» ، «نشان همدلی و وحدت ما،  حماسه حضور ملت ما» و … سر دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.