تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 20:56
کد خبر : 63087

سفر به مشهد در تعطیلات نوروز ممنوع شد

سفر به مشهد در تعطیلات نوروز ممنوع شد

ارمان شرق- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام تعطیلات نوروز، مسافرت به شهرهای زرد مسافر پذیر از جمله مشهد، ممنوع است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام تعطیلات نوروز، مسافرت به شهرهای زرد مسافر پذیر از جمله مشهد، ممنوع است.
دکتر مهدی قلیان افزود: هم اکنون ۱۲ شهرستان خراسان رضوی که بیشتر آنان پرجمعیت هستند در وضع زرد و ۲۱ شهرستان استان در وضع آبی به لحاظ ابتلا به کرونا قرار دارند.
وی گفت: بر اساس رنگ بندی نرم افزار ماسک هم اکنون شهرستان‌های مشهد، کلات، قوچان، کاشمر، گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، طرقبه و شاندیز، خلیل آباد، کوهسرخ، خواف و بردسکن در وضع زرد هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: نکته مهم این است که وضع مشهد و خراسان رضوی شکننده است و با توجه به مشاهده نوع انگلیسی و شناسایی ۶ نفر مبتلا به این ویروس در مشهد خطر شیوع و گسترش آن در استان وجود دارد.
دکتر قلیان تعداد بستری شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی را ۱۳۳ نفر اعلام کرد و گفت: میانگین تعداد کل بستری شدگان در بیمارستان‌های این استان ۴۸۲ نفر و تعداد کل بستری‌شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه استان ۱۶۰ نفر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.