تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 10:48
کد خبر : 138419

بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس؛تنها راه‌حل ممکن؟

بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس؛تنها راه‌حل ممکن؟

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی تنها چند روز برای ویرایش فهرست آسیایی خود و گنجاندن نام یک مهاجم فرصت دارند. احتمال اینکه مهاجم مطلوب آن‌ها در این چند روز پیدا شود، شاید زیاد نباشدُ با این حال همچنان در حال بررسی گزینه‌های معرفی شده‌اند. یک راه‌حل دیگر هم وجود دارد؛ مشخص شدن تکلیف عیسی آل‌کثیر و جذب مجدد او.

بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس؛تنها راه‌حل ممکن؟

طلسم مهاجم خارجی خریدن پرسپولیس همچنان پابرجاست.

پرسپولیس ماه‌هاست که برای خرید مهاجم خارجی تلاش می‌کند و همچنان نتیجه نمی‌گیرد. در روز‌های گذشته خبر‌های امیدوارکننده‌ای در این‌باره به گوش هواداران پرسپولیس رسید؛ اینکه یحیی گل‌محمدی در نهایت دو مهاجم خارجی را پسندیده و اسامی آن‌ها را در اختیار باشگاه قرار داده‌است. تازه‌ترین خبر این است که مذاکره با این مهاجمان به نتیجه نرسید و حالا مدیریت و کادرفنی باشگاه باید به فکر مهاجم جدید باشند.

منتفی شدن خرید گزینه‌های معرفی شده به کادرفنی پرسپولیس دلایل متعددی دارد؛ داشتن سابقه مصدومیت، نپسندیده شدن توسط گل‌محمدی، قیمت بالا، پاسخ منفی بازیکن موردنظر در پایان مذاکرات و… حالا با پایان مهلت نقل‌وانتقالات تابستانی، باشگاه‌ها تنها می‌توانند بازیکن آزاد بگیرند و همین مساله بازیکنان باکیفیت چندانی در دسترس پرسپولیس قرار نداده است. مشکل اصلی، اما بودجه قرمز‌ها برای خرید بازیکن است.

تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها باعث شده تا آن‌ها با حساب و کتاب برای خرید اقدام کنند، به‌ویژه اینکه این روز‌ها سپاهان به اتهام رعایت نکردن سقف با آماج حملات سایر باشگاه‌ها روبرو شده است. بودجه پرسپولیس برای خرید مهاجم خارجی ۶۰۰ هزار دلار است و منتفی شدن دو گزینه آخر متناسب نبودن بودجه باشگاه و درخواست بازیکن بوده است.

انتخاب ژاپن به جای پرسپولیس

پرسپولیس از شروع نقل‌وانتقالات به دنبال مهاجم خارجی بود. جدایی عیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و مهدی عبدی باعث شد تا خط حمله قرمز‌ها با کمبود بازیکن روبرو شود. شهاب زاهدی خرید جدید پرسپولیس هم که فعلا پایش به گلزنی باز نشده است. چند خرید ناموفق در سال‌های اخیر باعث شده تا پرسپولیسی‌ها با وسواس بیشتری به دنبال خرید بازیکن باشند. آخرین امید گل‌محمدی این بود که یکی از دو گزینه آخری جذب شود، یکی از این دو گزینه ادمیلسون براگای برزیلی بود که راهی فوتبال ژاپن شد. پرسپولیس با یک مهاجم دیگر اهل آمریکای جنوبی هم مذاکراتی شروع کرده بود که به توافق نرسید. در این میان یک مهاجم الجزایری به نام اسحاق بلفیضل که فصل قبل در الغرافه بازی می‌کرد هم به کادرفنی معرفی شد که باتوجه به مبلغ بالای درخواستی مذاکره‌ای با او صورت نگرفت.

پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی تنها چند روز برای ویرایش فهرست آسیایی خود و گنجاندن نام یک مهاجم فرصت دارند. احتمال اینکه مهاجم مطلوب آن‌ها در این چند روز پیدا شود، شاید زیاد نباشدُ با این حال همچنان در حال بررسی گزینه‌های معرفی شده‌اند. یک راه‌حل دیگر هم وجود دارد؛ مشخص شدن تکلیف عیسی آل‌کثیر و جذب مجدد او.

منبع: فوتبال ۳۶۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.