تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 6:18
کد خبر : 134179

ایران ٢-٣ آرژانتین: شکست نهم آبرومندانه بود!

ایران ٢-٣ آرژانتین: شکست نهم آبرومندانه بود!

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم ملی والیبال ایران در حالی امروز سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها را در آناهایم آمریکا انجام داد که از ۱۰ مسابقه قبلی آمار عجیب و تلخ هشت شکست و فقط دو پیروزی را به ثبت رسانده بود؛ تیمی که حالا می‌توان گفت وارد شرایط بحرانی شده و اصلاً وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند.

ایران ٢-٣ آرژانتین: شکست نهم آبرومندانه بود!

ایران ٢-٣ آرژانتین: شکست نهم آبرومندانه بود!

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال ایران در حالی امروز سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها را در آناهایم آمریکا انجام داد که از ۱۰ مسابقه قبلی آمار عجیب و تلخ هشت شکست و فقط دو پیروزی را به ثبت رسانده بود؛ تیمی که حالا می‌توان گفت وارد شرایط بحرانی شده و اصلاً وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند.

ملی‌پوشان والیبال ایران بامداد امروز در سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم سوم المپیک یعنی آرژانتین رفتند که موفق شده بود در دیدار قبلی‌اش دست به کار بزرگی بزند و آمریکای قدرتمند را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه نسبت به دو بازی قبلی خود در آمریکا عملکرد بهتری داشت اما باز هم نتوانست مقابل حریف قدرتمند خود کاری از پیش ببرد و با نتیجه سه بر دو کار را واگذار کرد.

*ست اول: ایران ١٩-٢۵ آرژانتین

در ست اول مسابقه این آرژانتین بود که کار را با قاطعیت آغاز کرد و با عملکرد بسیار خوب در همه بخش‌ها موفق شد ایران را با نتیجه ٢۵ بر ١٩ شکست دهد. آرژانتین با وجود اینکه چند ساعت پیش مقابل آمریکا یک بازی سنگین و بسیار سخت و طولانی را انجام داده بود اما حداقل در ست اول مقابل ایران هیچ نشانی از خستگی نداشت.

*ست دوم: ایران ٣٠-٢٨ آرژانتین

در ست دوم مسابقه ملی پوشان والیبال ایران ورق را برگرداندند و در یک نبرد بسیار زیبا و هیجان انگیز موفق شدند حریف خود را شکست دهند. این ست از ابتدا بسیار نزدیک دنبال شد و در پایان این تیم ملی والیبال ایران بود که موفق شد با نتیجه عجیب ۳۰ بر ۲۸ حریف خود را شکست دهد تا کار در ست شماری به تساوی کشیده شود.

*ست سوم: ایران ٢٩-٢٧ آرژانتین

در ست سوم مسابقه هم شرایط تقریباً مانند ست دوم پیش رفت و دو تیم نمایش بسیار نزدیکی ارائه دادند اما در نهایت باز هم این تیم ملی والیبال ایران بود که در لحظات حساس عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه ۲۹ بر ٢٧ به پیروزی دست پیدا کند.

*ست چهارم: ایران ٢٠-٢۵ آرژانتین

در این ست ایران می‌توانست کار را تمام کند و به یک پیروزی شیرین و غیرمنتظره مقابل تیم ملی والیبال آرژانتین دست پیدا کند اما بی تجربگی بازیکنان و البته مصدومیت تلخ علی حاجی پور اوضاع را برای ایران به هم ریخت و باعث شد که در نهایت ۲۵ بر ۲۰ شکست بخوریم تا ست تعیین کننده پنجم برنده بازی را مشخص کند.

*ست پنجم: ایران ١١-١۵ آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران که در ست پنجم تقریباً از نظر روحی به هم ریخته بود نتوانست عملکرد ست‌های دوم و سوم را تکرار کند. در این ست آرژانتین از همان ابتدای بازی نمایش بهتری نسبت به ایران ارائه داد و در نهایت موفق شد ۱۵ بر ۱۱ و مجموعا ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.