تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 15:43
کد خبر : 136565

اگر «کلاه» به آلت جرم و فساد تبدیل شده، رسما اعلام کنید

اگر «کلاه» به آلت جرم و فساد تبدیل شده، رسما اعلام کنید

آرمان شرق-گروه جامعه:مصطفی کیایی، فیلمساز که این روزها سریال «پیکولو» به تهیه کنندگی او از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود از سخت گیری و سانسور درباره این سریال به شدت انتقاد کرده و خطاب به وزیر ارشاد نوشته است: آقای وزیر این همه بیگانگی شما با هنر باور کنید شوخی است.

اگر «کلاه» به آلت جرم و فساد تبدیل شده، رسما اعلام کنید

مصطفی کیایی، فیلمساز  که این روزها سریال «پیکولو» به تهیه کنندگی او از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود از سخت گیری و سانسور  درباره این سریال به شدت انتقاد کرده و خطاب به وزیر ارشاد نوشته است: آقای وزیر این همه بیگانگی شما با هنر باور کنید شوخی است.

او نوشت: آقای وزیر وقتی شما ها آنقدر قدرت تشخیص ندارید  و از همه نهادها می ترسید که اجازه یک نمایش برای کودکان نمی‌دهید تا مبادا مشکل حجاب پیش بیاید و از قبل داوری می کنید، یا از تبلیغات کارکتر زن خلبان که کلاه خلبانی بخشی از اوست، در تبلیغات شهری جلوگیری می کنید. شما به جای برخورد درست فرهنگی با تحولات اجتماعی صورت مساله را پاک می کنید. جناب وزیر اگر کلاه در این سرزمین به آلت جرم و فساد تبدیل شده رسما اعلام کنید چون شما و همکارانتان بزرگترین کلاهی هستید که بر سر ما رفته اید.

مصطفی کیایی، تهیه کننده: از تبلیغات شهری کارکتر زن سریال کودکانه «پیکولو» با «کلاه خلبانی» جلوگیری شد / اگر «کلاه» به آلت جرم و فساد تبدیل شده، رسما اعلام کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.