تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 18:04
کد خبر : 140581

انواع سمعک نامرئی کدام است؟

انواع سمعک نامرئی کدام است؟

انواع سمعک نامرئی کدام است؟ امروزه برندهای معتبر تولیدکننده سمعک برای ارائه سمعک های نامرئی باکیفیت، به شدت در حال رقابت هستند. مدل های پیشرفته و جدیدی به بازار ارائه شده­اند که نیازهای شنوایی کاربران را به خوبی پوشش می­دهند. چنانچه قصد خرید یک سمعک نامرئی مناسب را دارید اما انتخاب برای شما سخت است،

انواع سمعک نامرئی کدام است؟

سمعک نامرئی

امروزه برندهای معتبر تولیدکننده سمعک برای ارائه سمعک های نامرئی باکیفیت، به شدت در حال رقابت هستند. مدل های پیشرفته و جدیدی به بازار ارائه شده­اند که نیازهای شنوایی کاربران را به خوبی پوشش می­دهند. چنانچه قصد خرید یک سمعک نامرئی مناسب را دارید اما انتخاب برای شما سخت است، مطالعه ادامه مقاله می­تواند کمک کننده باشد. توصیه می­شود خرید سمعک را از مراکز و کلینیک های معتبر انجام دهید. کلینیک سمعک آلفا با بیش از ۲۴ سال سابقه یکی از بهترین مراکز شنوایی و تجویز سمعک در تهران است که نمایندگی فروش انواع سمعک نامرئی در مدل های مختلف را دارد.

کلینیک آلفا نمایندگی فروش انواع سمعک نامرئی

سمعک نامرئی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

این مدل سمعک در عمق کانال گوش قرار می­گیرد و به سختی دیده می­شود. به دلیل اندازه کوچکی که سمعک نامرئی دارد، این مدل فاقد بسیاری از امکانات از جمله اتصال بی سیم و بلوتوثی است. با این حال در سمعک نامرئی جدیدترین فناوری های روز دنیا به کار رفته است. همین موضوع باعث شده تمامی مدل های نامرئی در برندهای مختلف، در دسته جدیدترین سمعک های هوشمند موجود در بازار قرار بگیرند.

معمولاً سمعک های نامرئی برای کم شنوایی های خفیف تا شدید مناسب هستند. بنابراین اگر کم شنوایی شدید تا عمیق دارید، بهتر است از مدل های پشت گوشی که رسیور بزرگتری دارند استفاده کنید. سمعک های نامرئی به دلیل قرار گیری در عمق کانال گوش، در معرض جرم گوش هستند. ممکن است ورود موم و جرم گوش به داخل آنها، عملکرد قطعات را با مشکل مواجه کند. سمعک های نامرئی در نزدیکی پرده گوش قرار می­گیرند؛ همین موضوع باعث می­شود صدای طبیعی را برای کاربر فراهم کنند و صدایی شفاف و واضح دریافت شود.

باتری سمعک های نامرئی بسیار ریز است. در نتیجه ظرفیت کمتری دارند و به طور مرتب به تعویض نیاز پیدا می­کنند. به دلیل اندازه بسیار کوچکی که باتری های سمعک نامرئی دارد، ممکن است سالمندان و افرادی که مشکل بینایی دارند در تعویض آنها با چالش هایی مواجه شوند. تعویض باتری های سمعک نامرئی نیاز به مهارت خاصی دارد.

انواع سمعک نامرئی

به طور کلی سمعک نامرئی در دو نوع IIC  و CIC تولید می­شوند:

  • سمعک نامرئی IIC

یکی از انواع سمعک نامرئی که اندازه بسیار کوچکی دارد، مدل IIC است که در دسته کوچکترین سمعک های موجود در بازار قرار می­گیرد. این مدل در ابعاد بسیار کوچکی تولید شده است و برای بیمارانی که افت شنوایی متوسطی را تجربه کرده اند بهترین گزینه است. سمعک نامرئی IIC یک بند باریک دارد که برای خارج کردن آن به کار می­رود. شایان ذکر است که این مدل محبوب ترین مدل های سمعک موجود در بازار است.

  • سمعک نامرئی CIC

دومین مدل پرفروشی که به بازار عرضه شده است، سمعک نامرئی CIC است که به صورت سفارشی و بر اساس اندازه و شکل گوش بیمار ساخته می­شود. این مدل سمعک هم به صورت کامل در گوش قرار می­گیرد و اصوات را تقویت کرده و سپس به داخل گوش بیمار ارسال می­کند. رسیور سمعک CIC در پشت سمعک تعبیه شده است و مخفی می­باشد. در قسمت جلویی این مدل هم میکروفون و باتری نصب شده است. سمعک CIC به دلیل رسیورهای قدرتمندی که دارد، برای بیمارانی با سطح شنوایی متوسط تا شدید مناسب است. این دسته از سمعک ها نیز دارای بند باریک و ظریفی هستند که برای خارج کردن سمعک از گوش به کار می­روند.

قیمت سمعک نامرئی

قیمت سمعک نامرئی

قیمت سمعک نامرئی به موارد مختلفی بستگی دارد و بر اساس قابلیت هایی که دارند و فناوری هایی که در آنها به کار رفته است متغیر می­باشند. هر چه سمعک پیشرفته تر و باکیفیت تر باشد، طبیعتاً قیمت بالاتری خواهد داشت. سمعک های نامرئی به دلیل هوشمند بودن، قیمت بالایی دارند. برای اطلاع از قیمت سمعک در انواع مختلف میتوانید با کلینیک سمعک آلفا در ارتباط باشید.

بهترین برند تولید کننده سمعک نامرئی

امروزه کمپانی های تولید کننده سمعک های بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه کرده اند، بنابراین پاسخ به این سوال بسیار سخت است. تمامی برندهای معتبر جهانی جزء بهترین ها هستند و نمی­توان یک مدل خاص را نام برد. تمامی برندها از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در محصولات خود استفاده می­کنند تا صدایی واضح و شفاف و تا حد زیادی طبیعی برای کاربران فراهم کنند.

از بهترین سمعک های نامرئی موجود در بازار می­توان اتیکن مینی IIC،  جی ان ریساند، Menu IIC ویدکس، Titanium فوناک و Insio IIC ریساند را نام برد. تمامی مدل های نامبرده، از بهترین ها در بازار هستند.

از کجا سمعک نامرئی بخریم؟

توصیه می­شود برای خرید سمعک نامرئی باکیفیت، حتماً به مراکز شنوایی معتبر و باسابقه مراجعه کنید. کلینیک سمعک آلفا با بیش از ۲۴ سال سابقه یکی از بهترین ها در شهر تهران است. کلینیک سمعک آلفا نمایندگی فروش انواع سمعک برندهای معتبر دنیا از جمله سمعک نامرئی را دارا است. علاوه بر تجویز سمعک، انجام انواع آزمایشات شنوایی مخصوص بزرگسالان، نوزادان و کودکان از دیگر خدمات این مرکز هستند.

تنظیم سمعک با جدیدترین دستگاه تنظیمی، تعمیر انواع سمعک، قالبگیری و ارائه مشاوره درمانی از دیگر خدمات کلینیک سمعک آلفا است. تمامی خدمات با استفاده از جدیدترین دستگاه های شنوایی و توسط پرسنل حرفه ای و باتجربه ارائه می­شوند. جهت رفاه حال سالمندان و افرادی که از مشکلات حرکتی رنج می­برند، امکان ارائه خدمات تجویز سمعک در منزل فراهم شده است. برای دریافت نوبت و یاهرگونه اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن های اعلامی با کارشناسان کلینیک سمعک آلفا تماس بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.