تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 17:00
کد خبر : 35739

امان از این دکتر و آن سردار!

امان از این دکتر و آن سردار!

آرمان شرق– رضا رئیسی: این روزها که اقتصاد ایران در تنگنای فشارهای بیرونی و البته ندانم کاری های داخلی قرار گرفته و حال و احوال خوشی ندارد، اطبای کار بلد! و متخصصان متبحر و کارشناسان متفکر! از  اقصی نقاط اتمسفر سیاسی ایران، دل یکدله کرده و بر خود فرض واجب دیده اند که آستین ها

آرمان شرقرضا رئیسی: این روزها که اقتصاد ایران در تنگنای فشارهای بیرونی و البته ندانم کاری های داخلی قرار گرفته و حال و احوال خوشی ندارد، اطبای کار بلد! و متخصصان متبحر و کارشناسان متفکر! از  اقصی نقاط اتمسفر سیاسی ایران، دل یکدله کرده و بر خود فرض واجب دیده اند که آستین ها را بالا زده و در یک اقدام هنرمندانه و قاعدتا مشعشانه! هر آنچه در انبان تخصص و تبحر خود داشته اند را با سرعت وصف ناشدنی روی دایره ریخته و در قالب بیانات با کمالات و نسخه پیچی های پر جلال و جبروت، دولت مردان را به راه راست و صلاح هدایت و رهنمون کنند! تا ان شاء الله فرجی حاصل کشور از این ورطی نیز به خوبی و خوشی برون رفتی مقبول حاصل کند!

به گزارش آرمان شرق، البته و به طور قطع این عزیزان دغدغه مند و دلسوز هستند که اینچنین به میدان آمده و سکوت را بر خود حرام دانسته اند اما خوب وقتی حرفی زده و کلامی منعقد می شود، آنگاه است که باید منتظر نقد و پرسش و سئوال هم باشند به امید خدا و دل خوش!

دکتر محمود احمدی نژاد که پیش تر ملقب به رکن رکین و حصن حصین معجزه هزاره سوم نیز بودند! و در دوران خدمت گزاری خود علاقه وافری به آبادانی ملک و ملت از خود نشان داده و سفره های مردم را به طرز خارق العاده ای دچار گشایش و حتی فوران نمودند و تحریم های بین المللی را کاغذ پاره ای بیش نمی دانستند و من حیث المجموع زبان قاصر از خدمات پر طمطراق و گرانمایه آن عزیز است و فقط می بایست مختصر و مفید گفت که هیچ بلندی را مصون از هنرنمایی خود قرار نداده بودند، این روزها به فکر افتاده اند که مبادا ملت از اینهمه نبوغ و ذکاوت آن گرامی محروم مانده و در قالب فرمایشات گرانبها اقدام به مشعشعات پرانی می کنند و زمین و زمان را مقصر قلمداد کرده و نسخه استعفا می نویسند و قوای مختلف را به انحاء مختلف مورد لطف و عنایت قرار می دهند.

در آنسو اما سردار خلبان نازنین و سکاندار مدیریت بلدیه تهران در ۱۲ سال متمادی که هیچ گاه همچون محمود احمدی نژاد بخت رفیق ایشان نگشته و از بهشت راهی پاستور نشد و به رغم تلاش های فراوان و شعارهای دلبرانه و البته ظاهر خوش سیمای سفید و بور نازنین شان، ردای ریاست جمهوری را نپوشیدند، نه همچون آن سلف گرانمایه پیشین که در قالب ارسال نامه به سران قوا توصیه هایی مبذول و راه های برون رفت از مشکلات را در قالب یک نسخه درمانی ارائه فرموده اند که البته ما خبر نداریم که ایشان چه نوشته و چه فرمایش فرموده اند و جناب حسام الدین خان آشنا نیز که قربانش شوم! همواره با کنایه و متلک سخن فوران می فرمایند، هر چند خواستار انتشار علنی این راه حل ها شده است اما خوب هنوز خبری نیست که نیست.

اما نکته نه کم و کیف نسخه جناب قالیباف و نه فرمایشات مشعشانه آن معجزه هزاره سوم است! بلکن این دغدغه مندی و کلیت این نسخه پیچی ها در این برهه زمانی است که آدم را دچار یک مقداری علامت سئوال مختصر و مفید می کند!

آقای احمدی نژاد و آن بلندی های مورد عنایت قرار داده شان در همه حوزه ها معرف حضور همگان هست و نیازی هم به صغری و کبری چینی ندارد اما نکته آنجاست که جناب قالیباف که بلدیه تهران را با ۵۲ هزار میلیارد تومان بدهی پس از ۱۲ سال تحویل داده اند و به گفته اعضای شورای شهر،  ۱۲ پرونده فساد در دوران مدیریت ایشان از سوی آقای نجفی (شهردار قبل از این) به دادستانی ارسال شده، دیگه چرا؟!

نه خدای ناکرده فکر کنید که ما می گوییم آقای قالیباف نباید از این نسخه ها بنویسد و آزادی بیان نداشته باشد (که خدا رو شکر پس از بیان را هم خوب دارند) و یا ایشان به عنوان یک مدیر چندین و چند دهه ای نمی بایست به اظهار نظر و نسخه پیچی بپردازند، که حتی ما برای آقای احمدی نژاد هم آرزوی آزادی بیان و پس از آن را داریم… ان شاء الله، نکته فقط آنست که یک نفر به هنگامی می بایست نسخه برون رفت از مشکلات در هر حوزه ای را ارائه دهد که کارنامه مدون و مشخص و نظامندی داشته و به تخصص و تبحر در آن عرصه خاص شهره باشد، فقط همین و البته دلمان هم می گیرد که چرا ما انقدر دچار قحط الرجال در کشور هستیم که هر گاه حرف سیاست به میان می آید همین تعداد محدود نُقل و البته نقل هر محفل و مراسم و سخنرانی و نامه نگاری هستند و من الله التوفیق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.