تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 6:36
کد خبر : 141977

افشای طرح امریکا برای غزه

افشای طرح امریکا برای غزه

آرمان شرق-گروه بین الملل:کاخ سفید نیز جداگانه اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای استقرار نیروهای امریکایی در غزه در حال حاضر یا در آینده وجود ندارد.  تنها ممکن است در چارچوب یک توافق بین المللی و منطقه ای برای مدیریت دوره پس از جنگ در غزه حاضر شویم.

افشای طرح امریکا برای غزه

وزارت خارجه امریکا امروز چهارشنبه در خصوص جنگ غزه اعلام کرد که به دنبال درگیری با ایران نیستیم و به هیچ وجه نمی خواهیم شاهد گسترش این درگیری باشیم.
وزارت خارجه امریکا امروز چهارشنبه در خصوص جنگ غزه اعلام کرد که به دنبال درگیری با ایران نیستیم و به هیچ وجه نمی خواهیم شاهد گسترش این درگیری باشیم.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»؛ واشنگتن تصریح کرد: ما صراحتا اعلام کرده‌ایم که حماس نمی‌تواند به حکومت و مدیریت غزه ادامه دهد و از آن به عنوان بستری برای حمله به اسرائیل استفاده کند. همچنین به صراحت اعلام کرده ایم که اسرائیل نمی تواند غزه را اشغال کند.

وزارت خارجه امریکا افزود:  درباره سرنوشت غزه با فلسطینی ها و شرکای منطقه ای گفتگو خواهیم کرد.

همچنین این وارتخانه در خصوص اسرای اسرائیلی گفت: بلینکن در سفر خود به منطقه،  بازگرداندن گروگان ها و راه های جلوگیری از گسترش درگیری را بررسی خواهد کرد.

کاخ سفید نیز جداگانه اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای استقرار نیروهای امریکایی در غزه در حال حاضر یا در آینده وجود ندارد.  تنها ممکن است در چارچوب یک توافق بین المللی و منطقه ای برای مدیریت دوره پس از جنگ در غزه حاضر شویم. با شرکای خود در منطقه همکاری می کنیم تا بررسی کنیم که حکومت غزه در آینده چگونه باید باشد.

کاخ سفید افزود: ایالات متحده از اسکان دائم غیرنظامیان غزه در خارج از غزه حمایت نمی کند. اجازه خروج اتباع خارجی از غزه، اولین گام مهم است. انتظار داریم این روند در روزهای آینده نیز ادامه یابد. توانستیم عبور امن زخمی‌های فلسطینی و خارجی‌های ساکن غزه از جمله آمریکایی ها را تضمین کنیم.

کاخ سفید  در ادامه تصریح کرد: نمی توانیم به آنچه قبل از ۷ اکتبر بود، برگردیم. معتقدیم که حماس نمی تواند پس از پایان جنگ، همچنان حاکمیت غزه را در دست داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.