تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 9:50
کد خبر : 140602

باهویی گمشده ترکیب پرسپولیس؟

باهویی گمشده ترکیب پرسپولیس؟

آرمان شرق-گروه ورزش:باهویی در تمرینات بیشتر به عنوان یک مهاجم گلساز خودش را نشان داده تا گلزن. این بازیکن حتی در بازی دوستانه مقابل شاهین تهران هم سانتر زیبایی انجام داد که منجر به گل برای پرسپولیس شد. این بازیکن اما در گلزنی عملکرد خوبی نداشته است. مربیان پرسپولیس معتقد هستند اگر اعتماد به نفس باهویی بازگردد و او کمی از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کند، می تواند در گلزنی عملکرد خوبی داشته باشد.

باهویی گمشده ترکیب پرسپولیس؟

باهویی گمشده ترکیب پرسپولیس است؟

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: اگر نبیل باهویی گمشده‌ی پرسپولیس باشد دیگر نیاز به جذب یک مهاجم خوب برای این تیم نیست.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در بازی برابر گل گهر اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار بازی سطح بالایی از خود ارائه داد و بیشتر دقایق بازی توانست جریان حاکم بر بازی را به نفع خود کنترل کند. البته گل‌گهر هم تیم خوب و قابل احترامی است و ساختار بسیار خوبی دارد و در نیمه دوم بازی بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. به هر صورت پرسپولیس با وجود ۲، ۳ بازیکن مصدومی که دارد بر این بازی غالب بود و این‌ها خصوصیات و شاخص‌های یک تیم قهرمان است.

وی گفت: پرسپولیس در این دیدار عملکرد خوبی داشت و با وجود نداشتن چند بازیکن تاثیرگذار به دلیل مصدومیت انتظارات را برآورده کرد. بنابراین باید نمره‌ی خیلی خوبی به این تیم داد.

بازیکن پیشین پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که یکی از مشکلات این تیم نداشتن بازیکن خوب در خط حمله است، آیا تصور می‌کنید این مشکل در ادامه رقابت‌های لیگ منجر به نگرانی شود؟ تصریح کرد: بحث نگرانی نیست. وقتی تیمی توانسته در ۳ جام بجنگد و انتظارات را برآورده کند، تصور نمی‌کنم جذب یک مهاجم خوب برای این تیم نگرانی به دنبال داشته باشد. البته هنوز نتوانسته‌ایم کیفیت و عملکرد نبیل باهویی را در جریان بازی‌ها ببینیم و باید صبور باشیم و در جریان بازی‌ها او را مورد ارزیابی قرار دهیم. اگر او گمشده‌ی پرسپولیس باشد دیگر نیاز به جذب یک مهاجم خوب برای پرسپولیس نیست.

باهویی گمشده ترکیب پرسپولیس است؟

علت مصدومیت پرسپولیسی‌ها چیست؟

آشوبی همچنین درباره علت افزایش مصدومیت‌ها در پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه پرسپولیس در آماده‌سازی پیش فصل دوره‌ی خوبی را سپری نکرد. هر چند این موضوع به تنهایی در افزایش مصدومیت پرسپولیس تاثیرگذار نیست و عوامل دیگری نیز نقش دارند. به عنوان مثال مصدومیت یاسین شاید به دلیل حضور در تورنمنت‌های مختلف باشد که موجب بروز خستگی و در نتیجه مصدومیت این بازیکن شد، اما باید ریکاوری خوبی را سپری می‌کرد تا این اتفاق برای این بازیکن مستعد و خوب رخ نمی‌داد.

در یک دور باطل و چرخه‌ پوسیده هستیم

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که وقفه در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و طولانی شدن آن چقدر می‌تواند به تیم‌ها لطمه بزند؟ افزود: تعطیلی لیگ و طولانی شدن آن به دلیل برگزاری جام ملت‌ها یا برگزاری اردوهای تیم ملی به خاطر فیفادی غیرمنطقی است و از یک بی‌برنامگی نشات می‌گیرد تا حقیقت فوتبال و کاملا آسیب زننده است. متاسفانه قرار نیست تغییرات مثبتی در برنامه‌ریزی‌ها ایجاد کنیم و مرتب در یک دور باطل و چرخه‌ی پوسیده در حال حرکت هستیم. به نظر می رسد برنامه‌ریزی خوبی صورت نگرفته و طولانی شدن مسابقات لیگ برتر فوتبال جز این که به کیفیت تیم‌ها لطمه می‌زند و درصدد مصدومیت‌ها را افزایش می‌دهد به رشد و پیشرفت فوتبال کمک نمی‌کند، در حقیقت طولانی شدن لیگ ضعف در اجرا و برنامه‌ریزی است و به فوتبال و باشگاه‌ها لطمه خواهد زد.

مشکل مهاجم جدید پرسپولیس بالاخره مشخص شد

نبیل باهویی مهاجم مراکشی – سوئدی این فصل در شرایطی به جمع سرخپوشان اضافه شد که تنها چند ساعت تا پایان فهرست ویرایش آسیایی تیم زمان باقی مانده بود.

به گزارش شمانیوز؛ مسئولان پرسپولیس در روزهای پایانی نقل و انتقالات روی حضور فیلیپه کایسدو حساب ویژه‌ای باز کرده بودند اما این مهاجم به یکباره از حضور در ایران منصرف شد تا کار مسئولان باشگاه برای پیدا کردن یک مهاجم سخت شود؛ اما در ادامه پروسه انتقال باهویی به پرسپولیس تکمیل شد. هعمین موضوع باعث شد شبهاتی ایجاد شود مبنی بر اینکه این بازیکن بدون هماهنگی کادر فنی و با نظر مدیریت جذب شد که این اتفاق هم حواشی در پی داشت.

مهاجم سوئدی مراکشی در بدو حضور در ایران با بدشانسی مواجه شد و چند روزی را به دلیل سرما خوردگی در هتل ماند و تمرین نکرد. البته این بازیکن قبل از آن هم چند ماهی از تمرینات تیمی بدور بود.

باهویی با این حال در قطر به جمع سرخپوشان اضافه شد و تا الان حدود ۱۰ روز است که همراه سرخپوشان تمرین می کند اما نکته ویژه این است که آیا او توانسته در این مدت نظر کادر فنی را به خود جلب کند یا خیر؟

شماره ۱۴ این فصل پرسپولیس در تمرینات رفته رفته به بازیکنی تبدیل شده که به خوبی در پرس شرکت می کند، موضوعی که برای یحیی گل‌محمدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ضمن اینکه جایگیری او در تمرینات، خلق موقعیت برای سایر بازیکنان و ارسال پاس‌های دقیق از جمله نکات دیگری است که باهویی توانسته از خود نشان دهد.

باهویی در تمرینات بیشتر به عنوان یک مهاجم گلساز خودش را نشان داده تا گلزن. این بازیکن حتی در بازی دوستانه مقابل شاهین تهران هم سانتر زیبایی انجام داد که منجر به گل برای پرسپولیس شد. این بازیکن اما در گلزنی عملکرد خوبی نداشته است. مربیان پرسپولیس معتقد هستند اگر اعتماد به نفس باهویی بازگردد و او کمی از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کند، می تواند در گلزنی عملکرد خوبی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.