تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 21:00
کد خبر : 142047

افزایش سقف تسهیلات پرداختی تا ۳۰۰ میلیون تومان

افزایش سقف تسهیلات پرداختی تا ۳۰۰ میلیون تومان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در ۲ سال دولت سیزدهم سقف تسهیلات پرداختی بانک به شکل قرض‌الحسنه از ۵۰ میلیون تومان به بیش از ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

 افزایش سقف تسهیلات پرداختی تا ۳۰۰ میلیون تومان

افزایش سقف تسهیلات پرداختی تا ۳۰۰ میلیون تومان

اردبیل- مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در ۲ سال دولت سیزدهم سقف تسهیلات پرداختی بانک به شکل قرض‌الحسنه از ۵۰ میلیون تومان به بیش از ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شمسی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور با پرداخت تسهیلات متنوع است و در هفت ماهه امسال توانسته ۲ میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پرداخت کند.

وی تصریح کرد: سال گذشته میانگین پرداختی بانک ۵۰ میلیون تومان بود که این رقم پرداخت تسهیلات با رشد ۵۰ درصدی در سال‌جاری روبه‌رو شده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال برای بیش از ۳.۵ میلیون ایرانی وام قرض‌الحسنه پرداخت کنیم که یک رکورد در شبکه بانکی کشور محسوب می‌شود.

شمسی‌نژاد حمایت دولت سیزدهم را از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای رفع نیازمندی‌های مردم یادآور شد و افزود: در ۲ سال دولت سیزدهم منابع بانک از ۷۰ هزار میلیارد تومان به ۲۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که یک رشد قابل توجه در شبکه بانکی کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حجم تسهیلات پرداختی نیز از ۶۰ هزار میلیارد تومان به ۱۷۰ هزار میلیارد تومان ارتقا یافته که نشان می‌دهد دولت سیزدهم توجه جدی به بانکداری قرض‌الحسنه و ارائه خدمات الکترونیکی به مردم دارد.

شمسی‌نژاد اضافه کرد: ما همچنان تسهیلات پرداختی در حوزه حمایتی، خرید کالای ایرانی و سایر پرداختی‌ها را به اقشار مختلف مردم انجام می‌دهیم که در این ۲ سال سقف تسهیلات پرداختی از ۵۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی عملکرد استان اردبیل را در سال‌های اخیر مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: قرض‌الحسنه مهر استان اردبیل با ۴۱ هزار میلیارد ریال منابع رتبه ششم مدیریت منابع را در بین شبکه بانکی استان دارا است و ۹ درصد منابع استان در این بانک متمرکز شده است.

شمسی‌نژاد بیان کرد: امسال ۵۰ درصد رشد منابع در قرض‌الحسنه مهر استان اردبیل اتفاق افتاده که بالاترین رشد جذب منابع محسوب می‌شود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یادآور شد: ۲۰ درصد جمعیت استان اردبیل در بانک قرض‌الحسنه مهر صاحب حساب هستند و به عناوین مختلف از این بانک تسهیلات پرداخت می‌کنند که در قالب ۱۲ شعبه در این استان خدمات به جامعه هدف ارائه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.