تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 7:50
کد خبر : 132685

ارسون یانال ترک تبار گزینه جدید سرمربیگری استقلال

ارسون یانال ترک تبار گزینه جدید سرمربیگری استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:در حالی که جواد نکونام و محمد ربیعی به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری استقلال مطرح شده‌اند اما حالا یک نام جدید در این بین وارد کار شده است: ارسون یانال. سرمربی باتجربه ترک تبار که بعد از سال‌ها سرمربیگری در سوپرلیگ، حالا این پیشنهاد عجیب را دریافت کرده است.

ارسون یانال ترک تبار گزینه جدید سرمربیگری استقلال

در ترکیه برای استقلال سرمربی تعیین کردند

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که جواد نکونام و محمد ربیعی به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری استقلال مطرح شده‌اند اما حالا یک نام جدید در این بین وارد کار شده است: ارسون یانال. سرمربی باتجربه ترک تبار که بعد از سال‌ها سرمربیگری در سوپرلیگ، حالا این پیشنهاد عجیب را دریافت کرده است.

مرد ۶۱ ساله که همشهری مصطفی دنیزلی، سرمربی سابق پرسپولیس، است، از سوی رسانه هابر گلوبال ترکیه که در روزنامه مشهور هریت نیز بازتاب داشته، گزینه سرمربیگری تیم استقلال شده و به نوشته این دو وبسایت «قصد دارد استقلال را به فرم قهرمانی برگرداند.»

آنطور که هریت گزارش داده، حجت کریمی، مدیرعامل استقلال «شخصا» با ارسون یانال تماس گرفته و پیشنهاد سرمربیگری استقلال را به او ارائه کرده و یانال ضمن تشکر از او، گفته که «به این پیشنهاد فکر» می‌کند و پاسخ مشخصی به مدیرعامل استقلال نداده است.

1888780

آخرین تجربه مربیگری او در آلانیا اسپور بود که ماه گذشته به پایان رسید و البته چندان هم موفقیت خاصی به همراه نداشت. با این حال نام ارسون همواره به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تراکتور مطرح بوده و همچنین در ماجرای جدایی صیادمنش از استقلال به مقصد فنرباغچه، او هدایت تیم زرد قناری را برعهده داشت.

نکته مهم اینکه او در فوتبال ترکیه به عنوان یکی از مربیان بازیکن‌ساز شناخته می‌شود و همچنین از جمله هجومی‌ترین مربیان سوپرلیگ است که با سبک بازی تهاجمی خود، نمایش حریف را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از سوی دیگر همین موضوع یکی از نقدهای مهمی است که به یانال وارد می‌شود و بسیاری ناکامی‌های اخیر او را تمرکز بر حمله و ایجاد حفره دفاعی دانسته‌اند.

او سابقه سرمربیگری در فنرباغچه و ترابزون اسپور را دارد و باوجود قهرمانی در سوپرجام ترکیه، هرگز نتوانسته به قهرمانی لیگ برتر این کشور برسد اما شاید حالا به استقلال بیاید تا طعم قهرمانی را در این تیم بچشد؛ هرچند که هنوز پیشنهاد به این سرمربی باتجربه از سوی مدیران استقلال تائید نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.