تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 0:21
کد خبر : 138990

اخبار داغ از بازی پرسپولیس – النصر

اخبار داغ از بازی پرسپولیس – النصر

آرمان شرق-گروه ورزش:چوول کوان جانگ از کره جنوبی ناظر داوری دیدار پرسپولیس و النصر خواهد بود که امروز وارد تهران شد تا راهی ورزشگاه آزادی شود و ارزیابی لازم را انجام دهد.ایلگیز تانتاشف (داور)، آندره‌ی ساپینکو(کمک یکم)، تیمور گینیولین(کمک دوم)، آکرول رسیلایف(داور چهارم) همگی از ازبکستان و یک نفر از گروه داوران VAR امروز (یک‌شنبه) در حالی که نماینده باشگاه برای استقبال از آنها و هدایت به سمت هتل در فرودگاه حاضر بود وارد تهران شدند.

اخبار داغ از بازی پرسپولیس – النصر

کاروان داوری پرسپولیس - النصر در تهران

کاروان داوری پرسپولیس – النصر در تهران

تیم داوری بازی پرسپولیس و النصر ساعتی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ورزش سه، چوول کوان جانگ از کره جنوبی ناظر داوری دیدار پرسپولیس و النصر خواهد بود که امروز وارد تهران شد تا راهی ورزشگاه آزادی شود و ارزیابی لازم را انجام دهد.

ایلگیز تانتاشف (داور)، آندره‌ی ساپینکو(کمک یکم)، تیمور گینیولین(کمک دوم)، آکرول رسیلایف(داور چهارم) همگی از ازبکستان و یک نفر از گروه داوران VAR امروز (یک‌شنبه) در حالی که نماینده باشگاه برای استقبال از آنها و هدایت به سمت هتل در فرودگاه حاضر بود وارد تهران شدند.

دیگر داوران VAR نیز عازم تهران هستند و امروز به پایتخت خواهند رسید و روز سه شنبه بازی پرسپولیس را قضاوت خواهند کرد.

قوانین سختگیرانه برای پوشش بازی پرسپولیس – النصر

دیدار پرسپولیس – النصر با قوانین سختگیرانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پوشش ویدیویی برگزار خواهد شد.

قوانین سختگیرانه برای پوشش بازی پرسپولیس - النصر

به گزارش “ورزش سه”، باتوجه به فروش حق پخش لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا از حقوق خریدار دفاع داشته باشند و سایر رسانه‌ها با بیشترین محدودیت مواجه شوند.

از این رو، برای دیدار پرسپولیسالنصر نیز خبرنگاران با قوانین سختگیرانه و دشوار مواجه خواهند بود و کار سختی برای پوشش موردنظر خود از لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

فدراسیون فوتبال این ۱۱ بند را که البته برای سالهای گذشته نیز کم و بیش وجود داشته، دوباره به اطلاع خبرنگاران رسانده است:

۱. در زمان تمرین رسمی تیم ها یک روز قبل از بازی و در روز بازی فقط عکاسان و فیلمبرداران مجاز به استقرار در محوطه پشت تابلوهای تبلیغاتی هستند. خبرنگاران عزیز مجاز به حضور در محوطه زمین نخواهند بود و باید در مدیا تریبون مستقر شوند. داشتن آی دی کارت، کاور مربوط به مسابقات (کاورهای مربوط به مسابقات داخلی و یا جام باشگاه ها مورد تایید نیست) و دوربین حرفه ای برای استقرار دراین منطقه الزامی است.

۲. در صورت بسته بودن تمرین رسمی تیم ها، نمایندگان رسانه‌ها تنها مجاز به حضور در پانزده دقیقه ابتدایی تمرین خواهند بود.

۳. هرگونه فیلمبرداری با دوربین‌های غیر حرفه ای از جمله موبایل و گوپرو ممنوع است.

۴. گرفتن لایو از بازی، تمرین رسمی، کنفرانس خبری و تمام فعالیت های مربوط به مسابقه برای کلیه شبکه‌های اجتماعی ممنوع می باشد.

۵. عکاسان (به غیر از عکاس رسمی ای اف سی) تنها مجاز به حضور در دو دقیقه ابتدایی کتفرانس‌های خبری هستند و بعد از خروج عکاسان از سالن کنفرانس، نشست خبری آغاز خواهد شد.

۶. عکاسان، مجاز به انجام مصاحبه با بازیکنان و یا کادر فنی قبل و پس از بازی نیستند.

۷. دو ساعت قبل از شروع بازی عکاسان و فیلمبرداران اجازه ورود به زمین را خواهند داشت و قبل از آن باید در اتاق عکاسان مستقر شوند.
۸. عکس تیمی اول از تیم میهمان و سپس از تیم میزبان گرفته خواهد شد.

۹. قراردادن لوگو، موبایل و ویس ریکوردر بر روی میز کنفرانس خبری مجاز نیست.

۱۰. عکاسان و فیلمبرداران مجاز به نشستن و استقرار در محل‌های خارج از پشت تابلوهای تبلیغاتی از جمله نشستن بر روی پیست تارتان نزدیک نقطه کرنر و… نخواهند بود.

۱۱. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت عدم رعایت قوانین فوق، ID کارت افراد خاطی برای بازی‌های بعدی باطل خواهد شد.

زمان و مکان تحویل ID کارت نمایندگان محترم رسانه‌ها امروز از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

زبده‌ترین نیرو‌های امنیتی ایران مسئول محافظت رونالدو

کاروان تیم النصر با یک جت اختصاصی در حالی به ایران می‌رسد که مهمترین تیم حفاظتی کشور انتظار آن‌ها را می‌کشد.

حتی اگر مغرورترین هوادار فوتبال باشید و برای هیچ فوتبالیستی دوربین سلفی را به کار نیانداخته باشید هم برای یک عکس یادگاری با کریستیانو رونالدو وسوسه خواهید شد. فوق‌ستاره فوتبال جهان، بزرگترین بازیکنی است که به ایران خواهد آمد و در یک بازی رسمی به میدان می‌رود و این فرصتی استثنایی برای خیل عظیم طرفداران اوست تا با ستاره محبوب خود دیدار کنند اما…

اگر خواننده این گزارش سمج‌ترین طرفدار فوتبال دنیا باشد و سلفی با رائول، ژاوی و دیگر ستاره‌ها را در ایران در صفحه اینستاگرام خود پست کرده باشد، باید این را بداند که دیدار با رونالدو برای او و دیگر طرفداران تقریبا غیرممکن است.

به نوعی اگر تصور می‌کنید که قرار است یک مراسم استقبال و سپس بدرقه برای رونالدو برگزار شود و پیشکسوتان و ستاره‌ها به دیدار فوق‌ستاره بروند، کاملا در اشتباه هستید. چرا که تیم النصر با تمهیدات فوق‌امنیتی به ایران می‌آید و در هتل محل اقامت مستقر می‌شود و سپس به همین شکل راهی ورزشگاه آزادی و بعد هم ریاض خواهد شد.

این گزارشی است از اتفاقات احتمالی در اقامت النصر با رونالدو در تهران:

ورود النصر: ساعت ۱۱ صبح

تیم النصر با جت اختصاصی حوالی ساعت ۹ صبح فردا (دوشنبه) ریاض را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. به این ترتیب احتمالا پرواز این تیم در ساعت ۱۱ صبح روی باند فرودگاه به زمین خواهد نشست. همچنین نکته مهم این است که بر اساس آخرین شنیده، فرودگاه مهرآباد میزبان جت اختصاصی النصر خواهد بود، اما ممکن است در آخرین لحظات فرودگاه بین‌المللی جایگزین شود.

محل ورود: پاویون دولت

حفاظت النصر به یک تیم زبده و کاربلد سپرده شده که ماموریت‌هایی در حد سفر رئیس جمهور را داشته‌اند و حالا قرار است بازیکنان النصر را از فرودگاه تا هتل هدایت کنند. این تیم که از دولت ماموریت را گرفته، تلاش خواهد کرد که کوچکترین تماسی بین مردم و بازیکنان وجود نداشته باشد. همچنین النصر از پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد خارج خواهد شد که عملا امکان دسترسی از این محل برای طرفداران غیرممکن است.

مسیر حرکت: کاملا فریبنده

پاویون دولت مسیر‌های مختلفی دارد که بعضی از آن‌ها از محله‌های خاص تهران و حتی پادگان‌های شهری عبور می‌کنند. اگرچه هیچکس مسیر رفت و آمد النصر را نمی‌داند، اما ممکن است حتی این تیم از محل‌هایی متفاوت با اسکورت خاص خیابان‌های تهران را به مقصد هتل اسپیناس ترک کند. البته کل مسیر حدود هشت کیلومتر است و طبیعتا راه چندان زیادی برای حضور در هتل نخواهد بود، اما به هر حال انتخاب مسیر فریبنده، یکی از راه‌هایی است که این تیم حفاظتی انتخاب خواهد کرد.

اقامت: طبقه اختصاصی سفارت عربستان

تیم حفاظت اینطور تعیین کرده که در زمان ورود تیم النصر به هتل، هیچ فرد متفرقه نباید در لابی حاضر باشد و سپس اعضای تیم به طبقه مخصوص سفارت عربستان خواهند رفت و مستقر خواهند شد. این طبقه از هتل اسپیناس کاملا مستقل و مجزا از هتل است و بازیکنان هیچ ارتباطی به سایر طبقه‌ها یا رستوران‌های عمومی نخواهند داشت و به این ترتیب دیدار با کریستیانو رونالدو غیرممکن خواهد شد.

مسافران: ۸۵ نفر با چند ستاره

بر اساس شنیده‌ها و لیستی که باشگاه النصر به پرسپولیس ارسال کرده، اعضای این تیم ۵۵ نفر هستند و ۳۰ نفر نیز به عنوان مسافر در پرواز حضور خواهند داشت. البته باتوجه به اختصاصی‌بودن پرواز النصر، این تیم امکان ویرایش تعداد مسافران را خواهد داشت. اما برخی از مقامات کشور عربستان هم در این سفر حضور دارند. بازیکنان و اعضای تیم النصر ۳۰ نفر هستند که می‌توانند در کنار زمین حاضر باشند و ۲۵ نفر هم می‌توانند در جایگاه ویژه به عنوان میهمان بازی را تماشا کنند.

تنها راه ملاقات رونالدو: نشست خبری

پرسپولیس و النصر یک روز پیش از بازی، کنفرانس مطبوعاتی و تمرین رسمی را در ورزشگاه آزادی خواهند داشت که در حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود. هنوز مشخص نیست که سرمربی پرتغالی النصر، کدام بازیکن را همراه خود به کنفرانس خواهد بُرد، اما این احتمال وجود دارد که کریس رونالدو به همراه کاسترو راهی ورزشگاه آزادی شود. نشست مطبوعاتی آن‌ها ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۷:۴۵ در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سپس النصر تمرین خود را برگزار می‌کند که این تنها شانس ممکن برای دیدار با رونالدو است.

خروج سریع: بامداد چهارشنبه

برگزاری بدون تماشاگر بازی، باعث می‌شود تا سطح تمهیدات امنیتی در ورزشگاه به بیشترین حد خود برسد و هیچکسی بدون آیدی کارت رسمی امکان ورود به ورزشگاه را نداشته باشد. همچنین به نظر، النصر بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس، تهران را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد و احتمالا در بامداد چهارشنبه به پایتخت عربستان برمی‌گردد تا سفر کمتر از ۴۸ ساعته رونالدو با کمترین تماس ممکن با هواداران به پایان برسد.منبع: ورزش سه

گزارشگر دیدار پرسپولیس – النصر مشخص شد

خبرورزشی نوشت: گزارشگر دیدار حساس پرسپولیس و النصر انتخاب شد.

 

محمدرضا احمدی به‌عنوان گزارشگر بازی سه‌شنبه شب پرسپولیس و النصر انتخاب شد.

دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان در روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ در برگزار خواهد شد.

النصر بدون غایب و پرسپولیس با یک محروم بزرگ

دو تیم پرسپولیس و النصر بازیکن محروم نخواهند داشت اما هواداران پرسپولیس به علت محرومیت در ورزشگاه حاضر نخواهند بود.

النصر بدون غایب و پرسپولیس با یک محروم بزرگ

به گزارش ورزش سه، نشست هماهنگی مدیران بازی پرسپولیس و النصر از ساعت ۱۹ به ریاست آقای لی نماینده کره‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در این پیکار به صورت آنلاین برگزار شد.

تعدادی از مسئولان آسیایی برگزاری مسابقه از جمله سام افسر امنیتی از استرالیا و مسوولانی از فدراسیون فوتبال در این جلسه حاضر بودند.

از پرسپولیس افشین پیروانی و امیرعلی حسینی از هتل محل اقامت تیم در نشست شرکت داشتند.

همچنین در این جلسه درباره مسائل مربوط به این مسابقه، بعضی قوانین و مقررات جدید، زمان خروج تیم ها از هتل برای تمرین و مسابقه، اسکورت پلیس به ویژه برای تیم میهمان بحث، گفتگو و مرور صورت گرفت.

برای تعیین رنگ پیراهن، تکلیف در مورد پرسپولیس روشن بود و تیم یکدست سرخ خواهد پوشید. النصر هم بازی را با پیراهن به رنگ آبی تیره انجام خواهد داد.

در این جلسه بر محدودیت‌ها برای حضور افراد طبق سهمیه‌های اعلامی تاکید شد و همچنین اعلام شد دو تیم بازیکن محرومی در لیست خود ندارند اما محرومیت هواداران پرسپولیس به عنوان مهم‌ترین حامی این تیم پابرجا خواهد بود.

سورپرایز پرسپولیس برای النصر روی سکوها

کانون هواداران پرسپولیس برنامه خاصی را برای دیدار با النصر در دستور کار خود دارد.

سورپرایز پرسپولیس برای النصر روی سکوها (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه شاید در مقایسه با اقدامات هواداران عربستانی، طرح تماشاگران ایرانی چندان به چشم نیاید، اما هواداران پرسپولیس در استاندارد فوتبال ایران، برنامه جالبی را برای بازی النصر دارند.

کانون هواداران پرسپولیس که از صبح امروز با گروه خود روی سکوهای ورزشگاه آزادی مستقر شده و در حال جایگذاری پرچم‌هاست، مدعی شده که بزرگ‌ترین پرچم هواداری جهان را برای بازی النصر رونمایی خواهد کرد.

1926432

آنها همچنین قصد دارند در قسمت غربی ورزشگاه در طبقه اول و دوم که در حال بازسازی است، پرچم‌های بزرگی را نصب کنند تا ورزشگاه سر و شکل بهتری داشته باشد.

برای قسمت روبروی جایگاه (شرق) قرار است نام پرسپولیس با حروف انگلیسی به نمایش در بیاید، اما تفاوت اینجاست که این بار دور حروف با نور خوش‌رنگی تزیین می‌شود تا سورپرایز جالبی برای تیم النصر باشد.

1926433

کانون هواداران پرسپولیس تصاویر بازیکنان این تیم را هم به شکلی بزرگ چاپ کرده و قصد دارد از طبقه دوم آویزان کند.

نکته جالب اینکه کانون پرسپولیس تمام این اقدامات را به شکلی انجام داده که طرح نهایی روز بازی آماده خواهد شد تا النصر در تمرین رسمی هم با فضا آشنا نشود.

اردوی پر‌سپولیس برای بازی النصر شروع شد

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین ما قبل پایانی خود برای بازی با النصر را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

اردوی پر‌سپولیس برای بازی النصر شروع شد

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان ایران تمرین روز یکشنبه را از ساعت ۱۷ و به مدت ۶۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

پیش از شروع تمرین یحیی گل‌محمدی صحبت کوتاهی با بازیکنان داشت. راندو در سه گروه، برنامه آغازین بود که یحیی گل‌محمدی و سیدجلال حسینی هم در آن پا به توپ شدند تا آتش کری‌خوانی هم داغ‌تر شود. مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند هم از دیگر بخش‌های تمرین بود.

1926376

علیرضا بیرانوند نیز مانند روزهای گذشته برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال کرد. دیگر بازیکنان پرسپولیس اما در تمرین گروهی بدون مشکل حضور داشتند.

بازیکنان بعد از این تمرین راهی اردوی پیش از بازی شدند که برای بازی با النصر ۴۸ ساعته است.

فهد العتیبی گزارشگر عربستانی دیدار پرسپولیس – النصر را از شبکه عربستان گزارش می‌کند.

دو‌ گزارشگر عرب برای پرسپولیس - النصر

به گزارش ورزش سه، دیدارهای هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا از فردا در کشورهای مختلف آغاز می‌شود، در یکی از دیدارهای حساس این هفته تیم پرسپولیس ایران در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

شبکه های عربی برای این مسابقه دو گزارشگر را فرا خوانده‌اند: فهد العتیبی از عربستان و همچنین نور‌الدین آیت مراکشی.

قطعا اولین حضور بروزوویچ، رونالدو و سادیو مانه در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد و البته به دلیل تقابل با پرسپولیس نماینده ایران برای اهالی فوتبال ایران جذاب‌تر از همیشه است.

آماده‌باش به کاپیتان پرسپولیس برای النصر

کاپیتان اول پرسپولیس با پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت اکنون شرایط همراهی این تیم را به دست آورده است.

آماده‌باش به کاپیتان پرسپولیس برای النصر

به گزارش “ورزش سه”،  امید عالیشاه تنها بازیکنی از نسل کنونی پرسپولیس است که فرصت بازی مقابل النصر عربستان را به دست آورده و سابقه تقابل مقابل این حریف را در کارنامه دارد.

هافبک تکنیکی و بازیساز پرسپولیس که در مقطع ابتدایی لیگ دچار آسیب دیدگی شده بود، اکنون آمادگی کامل خود را به دست آورده و در اختیار کادرفنی قرار دارد و می‌تواند برابر النصر به میدان برود.

عالیشاه که با قدرت تکنیکی بالا و حفظ توپ، یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس محسوب می‌شود، در تمرینات اخیر سرخپوشان نیز با انگیزه و روحیه بالایی کار را دنبال کرده و امیدوار است بتواند نظر کادرفنی را برای حضور در این دیدار به دست بیاورد.

برگزاری نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و النصر / رنگ پیراهن دو تیم مشخص شد

برگزاری نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و النصر / رنگ پیراهن دو تیم مشخص شد

جلسه هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و النصر، از ساعت ۱۹ امشب به صورت آنلاین برگزار شد.

نشست هماهنگی مدیران بازی پرسپولیس و النصر از ساعت ۱۹ به ریاست آقای لی نماینده کره‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در این پیکار به صورت آنلاین برگزار شد.
تعدادی از مسوولان آسیایی برگزاری مسابقه از جمله آقای سام افسر امنیتی از استرالیا و مسوولانی از فدراسیون فوتبال در این جلسه حاضر بودند.
از پرسپولیس افشین پیروانی و امیرعلی حسینی از هتل محل اقامت تیم در نشست شرکت داشتند.
در این جلسه درباره مسائل مربوط به این مسابقه، بعضی قوانین و مقررات جدید، زمان خروج تیم ها از هتل برای تمرین و مسابقه، اسکورت پلیس به ویژه برای تیم میهمان بحث، گفتگو و مرور صورت گرفت.
در بخش تعیین رنگ پیراهن، تکلیف در مورد پرسپولیس روشن بود و تیم یکدست سرخ خواهد پوشید.
النصر هم بازی را با پیراهن به رنگ آبی تیره انجام خواهد داد.
در این جلسه بر محدودیت‌ها برای حضور افراد طبق سهمیه‌های اعلامی تاکید شد و همچنین اعلام شد دو تیم بازیکن محرومی در لیست خود ندارند.

رونالدو به نشست خبری بازی با پرسپولیس می‌آید؟

رونالدو به نشست خبری بازی با پرسپولیس می‌آید؟

احتمال دارد کریستیانو رونالدو در نشست خبری بازی با پرسپولیس شرکت نکند.

نشست خبری بازیکن و سرمربی النصر پیش از بازی با پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ فردا برگزار خواهد شد.

حضور کریستیانو رونالدو کاپیتان النصر در کنفرانس مطبوعاتی هنوز قطعی نشده و باید دید مسئولان باشگاه النصر چه تصمیمی در این مورد می‌گیرند؟ از طرفی در پرسپولیس هم شانس بازیکنانی چون عالیشاه، وحید امیری و علیرضا بیرانوند در صورت رسیدن به این بازی، برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی زیاد است اما شاید خیلی‌ها منتظرند تا فردا سوپر استار بزرگ فوتبال دنیا را در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیم‌های پرسپولیس و النصر ببینند.

خیلی‌ها می‌گویند تنها جایی که خبرنگاران ایرانی می‌توانند با رونالدو ملاقات کنند، همین محل کنفرانس مطبوعاتی است اما شاید رونالدو در نهایت قید حضور در کنفرانس را بزند. احتمال اینکه عربستانی ها هم تصمیم بگیرند رونالدو به نشست خبری نرود تا ایرانی ها نتوانند از مزیت های خبری حضور او استفاده کنند وجود دارد.

حضور بیش از ٢۵٠ خبرنگار، تصویربردار و عکاس در بازی پرسپولیس و النصر

حضور بیش از ٢۵٠ خبرنگار، تصویربردار و عکاس در بازی پرسپولیس و النصر

بازی پرسپولیس و النصر با استقبال گسترده رسانه‌های گروهی روبه رو شده است و بیش از ۲۵۰ نفر اخبار و اتفاقات این مسابقه را از طریق رسانه‌های خود پوشش خواهند داد.

مصاف دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان با پوشش گسترده رسانه‌ای همراه خواهد بود. درخواست‌های بسیار زیادی از سوی رسانه‌های نوشتاری، شنیداری و دیداری برای حضور نمایندگان‌شان در این بازی ارایه شد و برای بیش از ۲۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، شبکه‌های تلویزیونی به ویژه صدا و سیما و پلتفرم‌های پر مخاطب، مجوز(ID کارت) صادر شده است تا برای این مسابقه در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.