تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 7:06
کد خبر : 141004

آیا فصل برای پورعلی گنجی تمام شد؟

آیا فصل برای پورعلی گنجی تمام شد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد هنوز میزان دقیق آسیب‌دیدگی مرتضی مشخص نیست اما طی ساعات اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی با توجه به نوع برخورد و مصدومیت این مدافع میانی و تاثیرگذار شکل گرفته است.

آیا فصل برای پورعلی گنجی تمام شد؟

نگرانی بزرگی در اردوگاه پرسپولیس بعد از مصدومیت ستاره ملی‌پوش این تیم در جدال با قطر شکل گرفته است.

به گزارش ایلنا، اردوی تیم ملی در دوره های اخیر همیشه برای پرسپولیس خسارت به همراه داشته و بعد از مصدومیت بیرانوند در بازی با آنگولا، حالا یک مصدومیت شدید تر به قیمت از دست دادن فصل برای مدافع این تیم رخ داده است.

دقیقه ۴۹ بازی ایران و قطر طی یک برخورد سنگین زانوی راست پورعلی‌گنجی به شکل دلخراشی پیچید. صحنه مصدومیت مدافع پرسپولیس آن‌قدر تلخ بود که همبازیان او به ویژه پرسپولیسی‌ها را به شوک فرو برد. پورعلی‌گنجی به دستور کادر پزشکی تیم ملی فورا تعویض شد تا برای مداوا راهی بیمارستان شود.

از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد هنوز میزان دقیق آسیب‌دیدگی مرتضی مشخص نیست اما طی ساعات اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی با توجه به نوع برخورد و مصدومیت این مدافع میانی و تاثیرگذار شکل گرفته است.

این در حالی است که پیش از این یاسین سلمانی نیز با مصدومیت مواجه شده بود و این تیم طی دیدارهای اخیر خود میلاد سرلک، مهدی ترابی و همچنین وحید امیری را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و باید دید وضعیت مرتضی پورعلی گنجی به چه شکل خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.